Firma Netiology Sp. z o.o., wydawca serwisu mamazone.pl prowadzi od 31 maja akcję „Dziecko bezpieczne w podróży” w odpowiedzi na dane Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, z których wynika, że w 2009 roku w Polsce miało miejsce 5.050 wypadków drogowych z udziałem dzieci w wieku 0-14 lat. W zdarzeniach tych 128 dzieci poniosło śmierć, a 5058 doznało obrażeń.
Akcja trwać będzie do 15 października, obejmując okres rodzinnych wyjazdów wakacyjnych. Kampania ma na celu propagowanie bezpiecznego podróżowania rodzin z małymi dziećmi oraz stworzenie na stronach serwisu mamazone.pl kompendium dla rodziców związanego z planowaniem wakacji z dzieckiem, bezpiecznym podróżowaniem oraz postępowaniem w razie zagrożenia zdrowia lub życia dziecka.
– Będziemy poruszać zagadnienia związane nie tylko z bezpiecznym podróżowaniem, ale również z zapewnieniem dziecku bezpieczeństwa już w trakcie rodzinnych wakacji. Stąd nie tylko praktyczne wskazówki związane z przygotowaniem do wyjazdu, ale również filmy video pokazujące sposoby udzielania dziecku pierwszej pomocy w sytuacjach zagrażających zdrowiu lub życiu – wyjaśnia Anita Anders, redaktor naczelna serwisu mamazone.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy