4 lutego obchodzony jest Światowy Dzień Walki z Rakiem. i love my smoke-free childchood to jedna z wielu rozpoczynających się dziś kampanii.
Dla wielu organizacji Światowy Dzień Walki z Rakiem to okazja do zainaugurowania kampanii społecznych mających na celu zachęcenie do profilaktyki pod kątem tej choroby oraz zniechęcenia do działań zwiększających ryzyko wystąpienia tej choroby (jak np. palenie papierosów).
Przykładem takich działań jest kampania globalnej organizacji UICC (International Union Against Cancer), zrzeszającej podmioty z różnych państw, zajmujące się problematyką raka. Na okazję 4 lutego UICC przygotowała kampanię pod hasłem i love my smoke-free childchood (kocham dzieciństwo wolne od papierosów), przypominającą o tym, że przeszło połowa dzieci jest biernymi palaczami już od najmłodszych lat, wdychając dym z papierosów w towarzystwie dorosłych, najczęściej rodziców. I to do nich właśnie skierowana jest ta, utrzymana w ciepłym, dziecięcym klimacie kampania.
Kampania z bieżącego roku jest elementem pięcioletniego programu prowadzonego przez UICC w 93 państwach na całym świecie, w tym także w Polsce.
opr: mateoosz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu