Dziecięce przeciążenie
Kampania nagrodzona Złotym Lwem na tegorocznym Festiwalu Reklamy w Cannes, w kategorii "Design".
Z jednej strony praca dzieci to w Indiach duży i powszechny problem. Z drugiej – Hindusi niechętnie pomagają finansowo potrzebującym, ponieważ są przekonani, że taka forma pomocy niczego nie zmieni. Celem kampanii "Your contribution can end child labour" (Twoja wpłata może zakończyć proceder zatrudniania dzieci), zainicjowanej przez Care Foundation, było nakłonienie odbiorców do pomocy przeciążonym pracą dzieciom.
Aby zobrazować faktyczną skuteczność pomocy finansowej pokazano ciężary unoszące się znad głowy małego chłopca w miarę wzrostu dotacji.
Instalacja z sylwetką chłopca, naturalnych rozmiarów, ubranego w pracowniczy zniszczony strój, została umieszczona w kilku centrach handlowych. Chłopiec trzymał nad swoją głową ciężar, który podnosił się na linie i uwalniał chłopca wraz ze wzrostem wpłat wrzucanych do przeciwległego pudełka – ciężaru.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
14.07.2022
Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim