logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Dziecięce przeciążenie
24.06.2008
Tematy: Kampanie, Indie, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka, Walka z przemocą

Dziecięce przeciążenie



Kampania nagrodzona Złotym Lwem na tegorocznym Festiwalu Reklamy w Cannes, w kategorii "Design".

Z jednej strony praca dzieci to w Indiach duży i powszechny problem. Z drugiej – Hindusi niechętnie pomagają finansowo potrzebującym, ponieważ są przekonani, że taka forma pomocy niczego nie zmieni. Celem kampanii "Your contribution can end child labour" (Twoja wpłata może zakończyć proceder zatrudniania dzieci), zainicjowanej przez Care Foundation, było nakłonienie odbiorców do pomocy przeciążonym pracą dzieciom.

Aby zobrazować faktyczną skuteczność pomocy finansowej pokazano ciężary unoszące się znad głowy małego chłopca w miarę wzrostu dotacji.

Instalacja z sylwetką chłopca, naturalnych rozmiarów, ubranego w pracowniczy zniszczony strój, została umieszczona w kilku centrach handlowych. Chłopiec trzymał nad swoją głową ciężar, który podnosił się na linie i uwalniał chłopca wraz ze wzrostem wpłat wrzucanych do przeciwległego pudełka – ciężaru.



Nazwa kampanii:
Your contribution can end child labour
Czas:
2008.4.1 - 2008.4.30
Nadawca:
Care Foundation
Media:
Ambient media
Wykonawca:
JWT India (Mumbai)
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
Your contribution can end child labour





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek