Roztargniona mama zamiast kremem przeciwsłonecznym smaruje dzieci majonezem, a opłakane efekty majsterkowania taty straszą w całym domu. "Nic nie szkodzi" – ciśnie się na usta. Choć scenki rodzajowe z życia rodziców nieidealnych bywają nad wyraz komiczne, i tak są wspaniałymi opiekunami.
"You don’t have to be perfect to be a perfect parent. There are thousands of teens in foster care who would love to put up with you." ("Nie musisz być idealny aby być idealnym rodzicem. W instytucjach opieki zastępczej pozostaje tysiące nastolatków którzy z radością będą z tobą wytrzymywać"). Kampania przebiegająca pod powyższym hasłem ma na celu zachęcać do adopcji dzieci powyżej 9 roku życia z systemu amerykańskiej opieki zastępczej. Ujmujące spoty autorstwa agencji kbs+p rozwiewają wątpliwości potencjalnych rodziców adopcyjnych. Przekonują ich, że nie trzeba być perfekcyjnym aby podołać wychowaniu nastolatka.
Dowcipna kampania powstała w 2004 roku z inicjatywy AdoptUSKids we współpracy z Departamentem Zdrowia i Opieki Społecznej Stanów Zjednoczonych. Zaledwie 18 miesięcy od jej rozpoczęcia 2400 potencjalnych rodzin skontaktowało się z agencją, aby zacząć proces adopcyjny. Kampanijne filmy reklamowe zdobyły również kilka nagród, między innymi cztery Golden ADDY Awards. Aktualnie trwa listopadowa edycja.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu