logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Pomoc społeczna
   ──────  08.11.2012

Dzieci posmarowane majonezem

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Roztargniona mama zamiast kremem przeciwsłonecznym smaruje dzieci majonezem, a opłakane efekty majsterkowania taty straszą w całym domu. "Nic nie szkodzi"  – ciśnie się na usta. Choć scenki rodzajowe z życia rodziców nieidealnych bywają nad wyraz komiczne, i tak są wspaniałymi opiekunami.

"You don’t have to be perfect to be a perfect parent. There are thousands of teens in foster care who would love to put up with you." ("Nie musisz być idealny aby być idealnym rodzicem. W instytucjach opieki zastępczej pozostaje tysiące nastolatków którzy z radością będą z tobą wytrzymywać"). Kampania przebiegająca pod powyższym hasłem ma na celu zachęcać do adopcji dzieci powyżej 9 roku życia z systemu amerykańskiej opieki zastępczej. Ujmujące spoty autorstwa agencji kbs+p rozwiewają wątpliwości potencjalnych rodziców adopcyjnych. Przekonują ich, że nie trzeba być perfekcyjnym aby podołać wychowaniu nastolatka.

Dowcipna kampania powstała w 2004 roku z inicjatywy AdoptUSKids we współpracy z Departamentem Zdrowia i Opieki Społecznej Stanów Zjednoczonych. Zaledwie 18 miesięcy od jej rozpoczęcia 2400 potencjalnych rodzin skontaktowało się z agencją, aby zacząć proces adopcyjny. Kampanijne filmy reklamowe zdobyły również kilka nagród, między innymi cztery Golden ADDY Awards. Aktualnie trwa listopadowa edycja.
Justyna Wdowiak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
You don't have to be perfect to be a perfect parent
Czas:
2012.11.3
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
AdoptUSKids
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Kirshenbaum Bond Senecal + Partners
Adresaci:
Rozważający przyjęcie nastolatków z opieki zastępczej, obywatele USA
Hasło kampani:
You don't have to be perfect to be a perfect parent. There are thousands of teens in foster care who would love to put up with you (Nie musisz być idealny aby być idealnym rodzicem. W instytucjach opieki zastępczej pozostaje tysiące nastolatków, którzy z radością będą z tobą wytrzymywać)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek