Zaczepiające brazylijskich przechodniów dzieci tym razem nie prosiły o drobne. Choć przyzwyczajeni do krążących po ulicach młodych ludzi nagabujących o wsparcie finansowe mieszkańcy Sao Paulo albo odwracali glowy, albo chcieli dać dwójce dzieci ze spotu pieniądze, okazywało się, że wcale nie tego potrzebowały. Zamiast tego pytały o pisownię różnych wyrazów i zapisywały odpowiedzi dorosłych na kartce.
Twórcą kampanii Help (Pomóż) jest brazylijska agencja AlmapBBDO, a inicjatorem organizacja pozarządowa Casa do Zezinho. Celem akcji jest podkreślenie wagi edukacji zwłaszcza wśród dzieci z ubogich środowisk. Hasło kampanii brzmi: "There are other ways to help children. Help us help them" ("Są inne sposoby żeby wesprzeć dzieci. Pomóż nam im pomóc"). Casa do Zezinho pomaga ponad 1200 dzieci i młodzieży z Parque Santo Antonio (Campo Limpo), jednej z najbiedniejszych i najbardziej niebezpiecznych dzielnic Sao Paulo. Fundacja poprzez programy edukacyjne i kulturalne chce dać młodym ludziom szansę na lepszą przyszłość.
Akcja Help skutecznie przełamuje stereotyp związany z żebrzącymi. Pokazuje, że pieniądze to nie wszystko – ludzie mają także inne potrzeby, na które warto zwrócić uwagę.
Agnieszka Grzechowiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii