Dzicy lokatorzy
Negatywny wpływ człowieka na środowisko stał się na tyle znaczący, że dzikie zwierzęta coraz częściej opuszczają swoje naturalne siedliska i przenoszą się do miejsc zamieszkanych przez ludzi, włączając w to aglomeracje miejskie.
Kampania społeczna, zrealizowana na zamówienie WWF Hungary, porusza ten temat w sposób dość nieoczywisty, a momentami wręcz prześmiewczy. Jej twórcy postawili bowiem przede wszystkim na aktywne działania w mediach społecznościowych. Na przykład na grupach facebookowych dzicy – i to dosłownie – lokatorzy rozpoczęli „poszukiwania” pokojów do wynajęcia, zaś grupa znanych węgierskich stand-uperów zaczęła publikować relacje ze wspólnego życia pod jednym dachem ze zwierzętami, które się do nich właśnie wprowadziły (szczególnie uciążliwa wydaje się być wydra, która nieustannie okupuje łazienkę):
Uzupełnieniem działań w social mediach są klasyczne printy, publikowane m.in. w prasie drukowanej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?
-
25.10.2024
(Złe) spojrzenia
-
24.10.2024
O rzut beretem