logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Dżentelmeni i buty – na cały rok
06.12.2009
Tematy: Wydarzenia

Dżentelmeni i buty – na cały rok



Dżentelmeni mówią „Stop bosym stopom” i zbierają środki na kupno butów dla dzieci. Po raz czwarty ruszyła akcja charytatywna „Kalendarz dżentelmeni”. W akcji biorą udział aktorzy: Piotr Adamczyk, Paweł Małaszyński, Borys Szyc, Tomasz Karolak, Paweł Deląg, Jacek Braciak, Andrzej Grabowski, Marcin Dorociński oraz muzycy: Piotr Kupicha, Mietek Szcześniak, Maciej Maleńczuk, Grzegorz Skawiński, Sebastian Karpiel Bułecka, Mr. HIDE, a także – Justyna Steczkowska.

Kalendarz Dżentelmeni 2010 (w cenie równej kosztowi zakupu pary butów) można nabyć w drogeriach Rossmann.

Pieniądze pozyskane ze sprzedaży kalendarza zostaną przekazane na Polski Czerwony Krzyż w Bydgoszczy, zakup butów oraz na Fundację TVN – 'nie jesteś sam’.

W tym roku powstała także specjalna miniwersja kalendarza z dołączoną płytą „2010 – muzyka z serca”, na której znani mężczyźni zaśpiewali w duetach z gwiazdami polskiej sceny muzycznej.
Na płycie znajdują się następujące skomponowane na rzecz przedsięwzięcia utwory:

Intro – Tomasz Stańko
1. Nie Mów Mi – 5th element feat. Adamczyk & Kupicha
2. Chrom – 5th element feat. Szyc & mr Hide
3. Hungry Love – 5th element feat. Małaszyński & Steczkowska
4. EMO Song – 5th element feat. Karolak & Borysewicz
5. Po Prostu – 5th element feat. Deląg & Skawiński
6. Zoo Babilon – 5th element feat. Dorociński & Maleńczuk
7. Odpływam – 5th element feat. Grabowski & Szczepanik (Pectus)
8. Mamy Siebie – 5th element feat. Braciak & Szcześniak
9. Quo Vadis – – 5th element feat. All Stars
Outro – Tomasz Stańko

Fotografie do kalendarza wykonał Mateusz Nasternak. Producentem kalendarza jest Olivier Janiak, zaś pomysłodawcą akcji Patryk Wolski.
M. Czerepak








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek