logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  04.12.2012

Dżem od babci w krakowskim akademiku

Your browser does not support the video tag.


Styl vintage i muzyka na winylowych płytach to niektóre tematy, które można poruszyć w rozmowie z osobami starszymi. To pokolenie ma ze sobą bogaty bagaż doświadczeń i przeżyć, z którego warto czerpać – przekonuje kampania "Wiekowe Zajawkowe".

Poza działaniami medialnymi została zrealizowana także akcja ambientowa polegająca na pozostawieniu konfitur w pięciu krakowskich domach studenckich Politechniki oraz Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica, wraz z wiadomością "Nie wpadasz, więc pofatygowałam się sama. Nie zastałam. Pewno masz dużo zajęć… Czekam na rewizytę- mam więcej do zaoferowania niż dżemik! (Twoja?) Babcia". Przygotowano także spot będący ilustracją do tej akcji, rozpowszechniany w internecie.

Kampanię zainicjował Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie. Jest ona skierowana w szczególności do osób młodych w województwie małopolskim, w tym krakowskich studentów. Celem przedsięwzięcia jest zakwestionowanie stereotypów dotyczących starości. Kampania ma na celu również zachęcenie studentów do częstszego kontaktowania się ze swoimi dziadkami i budowania z nimi regularnych relacji.

Opublikowane zostały także artykuły w prasie i internecie, w których skupiono się na kompetencjach osób opiekującymi się starszymi – przybliżony został zawód opiekuna z punktu widzenia ważnej społecznie, odpowiedzialnej i wymagającej, ale również satysfakcjonującej pracy. Artykuły podkreślają też rolę opieki nieformalnej – zaangażowanie w sprawowanie opieki nad osobami bliskimi, co zacieśnia relacje rodzinne, międzypokoleniowe.

Kampania jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Wiekowe zajawkowe
Czas:
2012.11.14 - 2012.12.7
Tematy:
Równouprawnienie i tolerancja, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Polska
Nadawca:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
Media:
Citylighty, internet, prasa, ambient
Wykonawca:
DSK
Adresaci:
Młodzi ludzie mieszkający w województwie małopolskim
Hasło kampani:
Córuś, lubisz vintage?; Winyl jest cool?





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 27.05.2022

    Zasłonka w zebrę


  • 25.05.2022

    Bezprawne prawa


  • 25.05.2022

    Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek