logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  11.09.2014

Dyplom za kupno jabłka i patrzenie w oczy



Dyplomy i certyfikaty oprawione w ozdobne ramki muszą wskazywać na imponujące osiągnięcia. Wyczynem zasługującym na nagrodę okazuje się być spojrzenie komuś w oczy, kupno jabłka, czy zapytanie o drogę. Na uwagę zasługują także inne zachowania: odebranie telefonu, powiedzenie dziękuję, wizyta u fryzjera czy wreszcie jedzenie na mieście.

Autism Forum Switzerland (AUF) to nazwa organizacji non-profit, która zainicjowała kampanię przybliżającą szwajcarskiemu społeczeństwu problem autyzmu. Na kreację, przygotowaną przez agencję Ruf Lanz z Zurychu, złożyło się siedem plakatów – dyplomów, które pokazują, jak wielkim wysiłkiem są dla autystyków zwykłe, codzienne czynności i jak warto docenić ich wykonanie. Hasło, które pojawia się na wszystkich plakatach brzmi: „Everyday activities are a hard test for people suffering from autism. Support them with your understanding” („Codzienne czynności stanowią ciężkie wyzwanie dla osób dotkniętych autyzmem. Wesprzyj je swoim zrozumieniem”).

Według AUF, wiedza Szwajcarów o autyzmie jest znikoma. Objawy tej choroby są zróżnicowane, ale wszystkich chorych łączy jedno – trudność w komunikacji z innymi ludźmi, nawiązywaniem kontaktu wzrokowego i rozmowy. Kreacja Ruf Lanz obrazowo przedstawia ten problem zachęcając obywateli do większej empatii i wsparcia osób autystycznych w ich codziennym funkcjonowaniu.

Kampania pojawiła się w wielu szwajcarskich gazetach i czasopismach. Podświetlane plakaty pojawiły się też na przystankach oraz w formie pocztówek i aplikacji on-line.

Agnieszka Grzechowiak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.06.2023

    Przerwij przerwę


  • 06.06.2023

    Pogrzeb w Katarze


  • 05.06.2023

    Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek