Każdy już wie, że palenie zabija. Media bombardują informacjami dotyczącymi szkodliwych skutków nałogu, a peruwiańska kampania pt. „Passivity kills” (Bierność zabija) przekonuje, że równie zabójcze jak samo palenie jest tolerowanie palenia.
Na potrzeby akcji stworzono trzy grafiki przedstawiające zbliżone do siebie sytuacje. Pub, tramwaj, restauracja, a w każdym z tych miejsc palacz i osoba, której dym papierosowy przeszkadza. Dymki dialogowe natomiast mają kształt konewki i gaśnicy i odzwierciedlają skuteczny protest przeciw paleniu.
Kampania pyta odbiorców czy są świadomi i gotowi bronić swoich praw. „Passivity Kills. Complain if someone smokes In a restaurants. It’s forbidden by law to smoke in public places” (Bierność zabija. Zaprotestuj jeżeli ktoś pali w restauracji. Palenie w miejscach publicznych jest zabronione prawem) – mówi główne hasło akcji.
Kreacje przygotowała agencja Publicis na zlecenie organizacji Liga Peruana Contra El Cáncer.
Paweł Michaluk
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego