Skończyć liceum, zdobyć tytuł magistra, dostać pracę. Te same marzenia, różne szanse na ich realizację. Jak pokazuje australijska kampania „Chances” decydują o tym bezzasadne podziały wynikające z pochodzenia i wiążące się z nimi nierówne szanse w dostępie do różnych dóbr. Rodowici i napływowi mieszkańcy Australii to dwie grupy o zdecydowanie różnych możliwościach i perspektywach, co pokazują dane statystyczne przytoczone przez twórców kampanii.
Kampanię przeprowadzono na zlecenie organizacji GenerationOne, która prowadzi walkę z podziałami etnicznymi. Kampania zachęca do włączenia się w te działania, nawołuje do odrzucenia utartych podziałów i wynikających z nich nieuzasadnionych nierówności. Przekonuje: ”You can be a part of generation for change to help end disparity between Indigenous and non-Indigenous Australians forever.” ( "Możesz być częścią pokolenia dążącego do zmiany, możesz pomóc zlikwidować na zawsze różnice między rodowitymi i nierodowitymi Australijczykami).
Kampanię telewizyjną uzupełniono reklamą prasową.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem