logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Dwa sposoby na rzucanie światła
07.05.2011
Tematy: Kampanie, Indie, Edukacja, Kampanie gospodarcze, Praca i polityka zatrudnienia

Dwa sposoby na rzucanie światła

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Biurowy obrazek: pracownik w gabinecie swojego szefa czeka na uwagi do swojej pracy. „That’s interesting. Could you shed some light on it?” („To interesujące. Czy mógłbyś rzucić na to trochę światła?”) – odzywa się w końcu pracodawca, po przekartkowaniu projektu. Pracownik po chwili dezorientacji, zamiast wyjaśnić cokolwiek, "rzuca światło" – pochyla się i zapala stojącą na biurku lampkę, aby oświetlić biurko.

Nieznajomość idiomu to jeden z powszechniejszych błędów jakie popełniają osoby posługujące się językiem obcym. Dwa inne spoty, zrealizowane w ramach kampanii pokazują inne możliwości pomyłek w języku angielskim. W jednym z nich „sleep over it” w znaczeniu „przemyśl to” zrozumiane jest przez mężczyznę dosłownie jako „prześpij się” – w rezultacie ten, zamiast przekartkować dokumenty, zasypia.

Kampania „Improve your English” („Popraw swój angielski”) została zrealizowana na zamówienie Institute of Computer Accountants w Kalkucie. ICA nakłania do nauki języka angielskiego nie tylko dlatego, iż  potrzebuje pracowników ze znajomością tego języka – wskazuje też na wypływające z niej ogólne korzyści. Znajomość angielskiego pozwala znaleźć lepszą pracę, uniknąć niezręcznych sytuacji w komunikacji z innymi, nawiązać kontakt z ludźmi z całego świata.

Kampanię zrealizowała agencja Ogilvy.
M. Czerwińska



Nazwa kampanii:
Improve Your English
Czas:
2011.5.1
Nadawca:
Institute of Computer Accountants (Kolkata)
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Ogilvy
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, głównie osoby zajmujące się księgowością i finansami
Hasło kampani:
Improve Your English (Popraw swój angielski)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek