logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Indie, Edukacja, Kampanie gospodarcze, Praca i polityka zatrudnienia
   ──────  07.05.2011

Dwa sposoby na rzucanie światła

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Biurowy obrazek: pracownik w gabinecie swojego szefa czeka na uwagi do swojej pracy. „That’s interesting. Could you shed some light on it?” („To interesujące. Czy mógłbyś rzucić na to trochę światła?”) – odzywa się w końcu pracodawca, po przekartkowaniu projektu. Pracownik po chwili dezorientacji, zamiast wyjaśnić cokolwiek, "rzuca światło" – pochyla się i zapala stojącą na biurku lampkę, aby oświetlić biurko.

Nieznajomość idiomu to jeden z powszechniejszych błędów jakie popełniają osoby posługujące się językiem obcym. Dwa inne spoty, zrealizowane w ramach kampanii pokazują inne możliwości pomyłek w języku angielskim. W jednym z nich „sleep over it” w znaczeniu „przemyśl to” zrozumiane jest przez mężczyznę dosłownie jako „prześpij się” – w rezultacie ten, zamiast przekartkować dokumenty, zasypia.

Kampania „Improve your English” („Popraw swój angielski”) została zrealizowana na zamówienie Institute of Computer Accountants w Kalkucie. ICA nakłania do nauki języka angielskiego nie tylko dlatego, iż  potrzebuje pracowników ze znajomością tego języka – wskazuje też na wypływające z niej ogólne korzyści. Znajomość angielskiego pozwala znaleźć lepszą pracę, uniknąć niezręcznych sytuacji w komunikacji z innymi, nawiązać kontakt z ludźmi z całego świata.

Kampanię zrealizowała agencja Ogilvy.
M. Czerwińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Improve Your English
Czas:
2011.5.1
Tematy:
Edukacja, Kampanie gospodarcze, Praca i polityka zatrudnienia
Kraje:
Indie
Nadawca:
Institute of Computer Accountants (Kolkata)
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Ogilvy
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, głównie osoby zajmujące się księgowością i finansami
Hasło kampani:
Improve Your English (Popraw swój angielski)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek