W dniach 28-29 listopada w Warszawie w Pin Up Studio na Nowogrodzkiej 84/86 odbędzie się konferencja „Innowacje społeczne. Nowe otwarcie”, organizowana przez magazyn CR Navigator oraz firmę GoodBrand & Company.
Pod pojęciem innowacyjności społecznej kryją się produkty, usługi, przedsięwzięcia i organizacje, które odpowiadają na dotychczas niezaspokojone potrzeby społeczne i przyczyniają się do rozwiązania istotnych problemów. Ich celem jest przede wszystkim poprawa jakości życia społeczeństwa, ze szczególnym uwzględnieniem tych grup i obszarów, w których istnieje rzeczywista potrzeba innowacyjnych rozwiązań i podejmowania nowych inicjatyw społecznych. Jednocześnie są to rozwiązania, których efektywność biznesowa i model funkcjonowania pozwalają na osiąganie korzyści ekonomicznych.
Zagadnienia związane z tematem innowacyjności społecznej będą przedmiotem dwudniowej konferencji. Celem wydarzenia jest pokazanie siły tkwiącej w innowacyjności społecznej, jej wielowymiarowości, a przede wszystkim korzyści jakie inwestowanie w innowacje społeczne daje biznesowi i pozostałym sektorom.
Organizatorzy wydarzenia razem z zaproszonymi gośćmi chcą zastanowić się nad przyszłością odpowiedzialności biznesu i tzw. nowym otwarciem tej dziedziny, w którym kluczową rolę będą odgrywały innowacje społeczne i inkluzywność biznesu. Do udziału w konferencji w roli prelegentów zaproszeni zostali eksperci w dziedzinie innowacyjności społecznej w Europie, m.in.: Kuba Wygnański z Pracowni Badań i Innowacji Społecznych STOCZNIA, Gorka Espiau współpracujący z Social Innovation Exchange, miastem Bilbao i organizacją ALC oraz Vincenzo Di Maria reprezentujący organizację commonground i sieć HUB Syrakuzy.
Podczas wydarzenia prelegenci zaprezentują dobre praktyki w dziedzinie innowacji społecznych, a w czasie warsztatów podpowiedzą jak tworzyć innowacje, gdzie szukać pomysłów i inspiracji, jak definiować korzyści biznesowe i społeczne, jak tworzyć stabilne partnerstwa, a także jak dzięki inwestycjom w innowacje społeczne zbudować przewagę konkurencyjną.
Wydarzenie obejmie dwa dni, podczas których odbędą się: otwarta konferencja (28 listopada) oraz warsztaty prowadzone przez prelegentów konferencji z zakresu praktycznego zastosowania innowacji społecznych – odpowiadania na potrzeby w sposób społecznie, merytorycznie i ekonomicznie uzasadniony (29 listopada).
Szczegółowe informacje nt. wydarzenia znajdują się na stronie crnavigator.com. Zgłoszenia należy przesyłać na adres kinga.czub@goodbrand.com.
Partnerem strategicznym wydarzenia jest PGNiG. Partnerem wydarzenia jest firma Siemens.
Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko