Stare, zardzewiałe rowery mogą być znacznie bardziej cenne, niż na to wskazuje ich nędzny wygląd.
Około 8 milionów indyjskich dzieci nie chodzi do szkoły – do najbliższej placówki mają tak daleko, że musiałyby iść do niej na piechotę przez wiele godzin. Mali uczniowie nie mają zapewnionych bezpłatnych autobusów szkolnych, a ich rodziców nie stać na podróżowanie samochodem. Tymczasem w krajach wysoko rozwiniętych, wiele starych rowerów leży bezużytecznie na podwórkach i w garażach. Twórcy kampanii „Pedal with Pride” namawiają, by je wykorzystać i biorąc udział w charytatywnych rajdach poprawić sytuację indyjskich dzieci.
Każdej z reklam towarzyszyło hasło: “Make someone’s childhood meaningful. By simply reliving your own.” („Uczyń czyjeś dzieciństwo ważne, przeżywając na nowo własne”), „See how a set of wheels can take a child’s destiny places.” („Zobacz jak kilka kółek może zmienić los dziecka”), „Your memories can help fulfil someone else’s dreams.” („Twoje wspomnienia mogą spełnić czyjeś marzenia”), „The fate of India’s future rests on your feet” („Przyszłość Indii leży w twoich nogach”).
Główna akcja kampanii zrealizowanej przez agencję The Red Wine Stain – Rajd „Pedal with Pride”, który był częścią Tour De India 2012 – odbyła się 25 marca 2012 r. Dochód z akcji został przeznaczony na zakup rowerów dla indyjskich dzieci.
Strona kampanii: http://blinksolutionproduction.com
Katarzyna Zawadzka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza
-
24.09.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
23.09.2024
Same nie znikną
-
19.09.2024
Książka jest znacznie lepsza