Drzwi do wyjścia z bezdomności
Kampania zorganizowana przez Bractwo Miłosierdzia im. Św. Brata Alberta promuje ideę pomocy w wychodzeniu z bezdomności oraz przywracaniu bezdomnych do społeczności poprzez aktywizację zawodową. Grupę docelową kampanii stanowią osoby dynamiczne, liderzy opinii, przedsiębiorcy, urzędnicy i wszyscy podatnicy.
Głównym elementem kampanii był 30 sekundowy spot, emitowany na antenie telewizji regionalnej TVP Lublin oraz w kinach na terenie Lublina. Działania były wspomagane poprzez outdoor, materiały POS, internet i aktywność PR. Agencja Vena Art całą produkcję dla Bractwa przygotowała bezpłatnie.
Kampania ma jasno określony cel – na plakatach pojawiają się informacje o sposobie wykorzystania zebranych środków finansowych. Mają one posłużyć do uruchomienia innowacyjnego ośrodka aktywizacji społecznej i zawodowej.
Misję Stowarzyszenia tak precyzują jej członkowie: „Specjalizujemy się w świadczeniu pomocy osobom bezdomnym, długotrwale bezrobotnym i żyjącym w skrajnym ubóstwie. Oferujemy pomoc poprzez dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości programy obejmujące: zapewnienie zaplecza socjalno-bytowego, profilaktykę uzależnień, aktywizację społeczną i zawodową. Naszym celem jest dbanie o godność istoty ludzkiej”
M. Stachowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
14.01.2025
Co dzieli i jednoczy Europejczyków?
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?