logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Drzewo do huśtania i zabawy
27.08.2014
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Ekologia i środowisko

Drzewo do huśtania i zabawy



Drzewa w miejskiej dżungli to konieczność, jeśli pragnie się ograniczać skutki zmiany klimatu – przekazuje organizacja Trees for Cities.

Architektoniczne wyobrażenie przyszłości nierzadko rozmija się z naturalnymi potrzebami człowieka. Obserwując tworzenie nowoczesnych budowli można mieć poczucie, iż zapomina się o istotnym elemencie – zieleni.

Organizacja Trees For Cities postanowiła wspomóc rozwój zielonych areałów w miastach. Posiada ona doświadczenie, gdyż na co dzień zajmuje się finansowaniem tego typu przedsięwzięć. Organizacja zasadziła dotąd pół miliona drzew w zurbanizowanych obszarach świata. Drzewa to też łącznik pokoleń – dzięki nim można zapewnić potomkom życie w godnych warunkach, czyli stworzyć miejsca zabaw, odpoczynku czy pracy w zgodzie ze środowiskiem, co jest hasłem przewodnim kampanii.

Magdalena Głowacka



Nazwa kampanii:
Plant the tree
Czas:
2014.7.1
Nadawca:
Trees For Cities
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Big Communications
Adresaci:
Osoby posiadające dzieci, zainteresowane ekorozwojem
Hasło kampani:
Plant the tree that your great grandchildren will swing from. (Zasadź drzewo, na którym twoje wspaniałe wnuki będą mogły huśtać się.), Help us to plant the tree your great grandchildren will play in. (Pomóż nam zasadzić drzewo, na którym twoje wspaniałe wnuki będą mogły bawić się.





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek