TELE2 kontynuuje ekologiczną akcję No CO2. W podziękowaniu za każde 10 internetowych sosen, świerków lub dębów szwedzki operator już wkrótce posadzi jedno prawdziwe drzewo. – Z tygodnia na tydzień przybywa nam drzew w Wirtualnym Lesie, ale potrzebujemy wsparcia – mówi brand manager Joanna Borowska. – Zależy nam, żeby las, który rzeczywiście zasadzimy, był jak największy. Dlatego apelujemy do każdego internauty: posadź wirtualne drzewo!
Redagowany na bieżąco eko-blog – na www.noco2.pl – jest coraz chętniej komentowany, a w Wirtualnym Lesie co miesiąc przybywa kilkaset drzew.
Akcja No CO2 to projekt społeczny mający na celu uświadomienie Polakom, jak ważne i łatwe w codziennej praktyce jest połączenie ekologicznych gestów z zasobnością domowego portfela. W ten sposób TELE2 chce dbać o rodzinny budżet nie tylko w zakresie rachunków za internet i telefon.
TELE2 było wyłącznym partnerem tegorocznej edycji „Ekopozytywnych“, realizowanej przez dziennik „Metro”. Przez cały lipiec na łamach „Metra” publikowano specjalne dodatki i eko-kolumny. W jednym z konkursów czytelnicy mieli za zadanie stworzenie projektu znaku graficznego na torbę wielokrotnego użytku. Zwycięski projekt (autorstwa Wojciecha Gierlotki) został nadrukowany na torbach „Metra”, które 2 sierpnia były rozdawane przez kolporterów dziennika w 8 największych miastach Polski.
Już wkrótce w serwisie pojawi się nowa kategoria ekologicznych porad; będą to podpowiedzi polskich i międzynarodowych celebrities, które troszczą się o środowisko. 11 sierpnia rusza kolejna kampania promocyjna akcji – portalu onet.pl TELE2 będzie promować ekologiczne porady i akcję sadzenia wirtualnych drzew.
Celem działań jest zwiększenie odwiedzin serwisu www.noco2.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!