logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Drzewa czekają na zasadzenie
06.08.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Drzewa czekają na zasadzenie



TELE2 kontynuuje ekologiczną akcję No CO2. W podziękowaniu za każde 10 internetowych sosen, świerków lub dębów szwedzki operator już wkrótce posadzi jedno prawdziwe drzewo. – Z tygodnia na tydzień przybywa nam drzew w Wirtualnym Lesie, ale potrzebujemy wsparcia – mówi brand manager Joanna Borowska. – Zależy nam, żeby las, który rzeczywiście zasadzimy, był jak największy. Dlatego apelujemy do każdego internauty: posadź wirtualne drzewo!

Redagowany na bieżąco eko-blog – na www.noco2.pl – jest coraz chętniej komentowany, a w Wirtualnym Lesie co miesiąc przybywa kilkaset drzew.

Akcja No CO2 to projekt społeczny mający na celu uświadomienie Polakom, jak ważne i łatwe w codziennej praktyce jest połączenie ekologicznych gestów z zasobnością domowego portfela. W ten sposób TELE2 chce dbać o rodzinny budżet nie tylko w zakresie rachunków za internet i telefon.

TELE2 było wyłącznym partnerem tegorocznej edycji „Ekopozytywnych“, realizowanej przez dziennik „Metro”. Przez cały lipiec na łamach „Metra” publikowano specjalne dodatki i eko-kolumny. W jednym z konkursów czytelnicy mieli za zadanie stworzenie projektu znaku graficznego na torbę wielokrotnego użytku. Zwycięski projekt (autorstwa Wojciecha Gierlotki) został nadrukowany na torbach „Metra”, które 2 sierpnia były rozdawane przez kolporterów dziennika w 8 największych miastach Polski.

Już wkrótce w serwisie pojawi się nowa kategoria ekologicznych porad; będą to podpowiedzi polskich i międzynarodowych celebrities, które troszczą się o środowisko. 11 sierpnia rusza kolejna kampania promocyjna akcji – portalu onet.pl TELE2 będzie promować ekologiczne porady i akcję sadzenia wirtualnych drzew.

Celem działań jest zwiększenie odwiedzin serwisu www.noco2.pl








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek