Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej to kontynuacja świetnie przyjętej przez czytelników pierwszej w Polsce (2002) – i dotąd jedynej – monografii o reklamie niekomercyjnej pt. Propaganda dobrych serc czyli rzecz o reklamie społecznej, wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Komunikacji Społecznej i Agencji Wasilewski.
W nowej publikacji przedstawiono historię reklamy społecznej z lat 2002–2006. Grono autorów objaśnia, i ocenia i jednocześnie umiejscawia zjawisko w szerszym, dotychczas nieznanym kontekście. Tym samym uzupełniając i poszerzając zarazem kompendium wiedzy podane w „Propagandzie dobrych serc…”
„Propaganda…” nasycona jest przykładami oraz analizą i osądem polskich kampanii społecznych z minionych 5 lat. Z jednej strony przedstawiono katalog ponad stu akcji, z drugiej – ich typologię. Podsumowanie zostało dokonane z kilku punktów widzenia, m.in. używanego języka w komunikatach reklamowych, nietypowych form komunikacji, znaczenia w reklamie społecznej marki nadawcy.
Autorzy zwracają uwagę na akcje organizowane na poziomie lokalnym, gdzie mogą one liczyć na skuteczny odzew środowiska, w tym regionalnej i lokalnej prasy – niedocenianego partnera społeczników. Można tu prześledzić proces przygotowania kampanii, zasady współpracy z agencją reklamową, zagadnienia prawne występujące w reklamie społecznej. Omówione są też badania marketingowe niezbędne dla trafnego rozpoznania przyczyn problemu społecznego oraz zbadania skuteczności kampanii. W publikacji znajdują się też wyniki badania znajomości i ocen kampanii społecznych z lat 2002–2006.
Książkę, w opracowaniu i pod redakcją Piotra Wasilewskiego, przygotowali naukowcy, analitycy i praktycy – specjaliści w omawianej problematyce.
Sponsorami publikacji są: BP Polska, Commercial Union Polska, Danone, Grupa Żywiec S.A. RWE Stoen, a partnerem projektu – Plus GSM
Książkę kupić można na stronie: www.wasilewski.com.pl
Cena: 95, –
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
01.07.2022
Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
23.05.2022
Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja