Trwa drugi etap kampanii „Życie miodem słodzone” popularyzującej miód, organizowanej przez Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych – ogólnopolską organizację branżową, której celem jest integracja środowiska pszczelarskiego. Bohaterką kampanii jest pszczoła Zula, która zarówno w spocie reklamowym, jak i na łamach prasy, szczyci się pozytywnymi opiniami, jakie Polacy wyrażają na temat miodu.
Jak wynika z badań przeprowadzonych w ramach kampanii przez GFK Polonia 93% Polaków uważa, że miód wzmacnia organizm i jest źródłem wielu witamin. Ponad 92% podkreśla, że miód jest zdrowszy od cukru, a 50%, że słodycz miodu nie tuczy i śmiało można go spożywać podczas diety.
W ramach działań kampanii w telewizji (stacje ogólnopolskie, regionalne i kanały tematyczne) emitowany jest spot promujący naturalny miód, ponadto reklamy pojawiają się w prasie, internecie oraz radiu. Organizatorzy chcą zainspirować media do podjęcia dyskusji na temat dobroczynnych właściwości miodu i produktów pszczelich. Naturalny miód jest pokazany w kampanii jako wartościowy i pyszny element codziennej diety całej rodziny, a także znakomity dodatek kulinarny. Kampania ma przekonać konsumentów, że miód powinien gościć na naszych stołach każdego dnia.
Poza działaniami reklamowymi w mediach, w sklepach pojawią się również plakaty kampanii zachęcające konsumentów do kupowania pszczelego miodu.
Kampania, zainaugurowana w lutym 2008 r., zakończy się we wrześniu br. Jest realizowana w ramach mechanizmu „Wsparcia działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych Unii Europejskiej”. Głównym celem działań jest upowszechnienie spożycia miodu w Polsce, przełamanie sezonowości konsumpcji oraz budowanie świadomości konsumentów na temat różnorodności odmian i zastosowań miodu.
Informacje na temat kampanii dostępne są na stronie www.zyciemiodemslodzone.info
zobacz także
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
28.05.2025slider
Co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
12.06.2024Kreacje / printy
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024slider
Jak ruchem zmieniać umysł?