logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  01.09.2017

DPD Polska wspiera Fundację Labrador



Firma kurierska DPD Polska nawiązała współpracę z Fundacją Labrador i przekazała darowiznę na zakup i dofinansowanie tresury psa – przewodnika dla osoby niewidomej. DPD Polska od kilku lat konsekwentnie wspiera osoby niewidome i niedowidzące m.in. poprzez udział w projekcie „Zobaczyć morze”.

Projekt został zrealizowany w ramach nowego podejścia DPD Polska do lokalnych projektów CSR, w których pracownicy z różnych miejsc w kraju zgłaszają inicjatywy i podejmują odpowiedzialność za ich wykonanie. Dzięki wsparciu DPD Polska Fundacja kupiła biszkoptowego labradora o imieniu „Heca”. Część środków zostanie wykorzystana także na wyżywienie i opiekę nad psem. Szczeniak aktualnie przechodzi pierwsze szkolenie pod kątem przyszłej pracy w charakterze przewodnika dla niewidomych i niedowidzących. Po ukończeniu 12 miesięcy życia labrador dodatkowo przejdzie kilkunastomiesięczną tresurę przygotowującą do codziennego wspierania osoby niewidomej.

– Współpraca z Fundacją Labrador jest kolejnym przedsięwzięciem skierowanym do osób niewidomych, które mają szczególne miejsce w naszej działalności CSR. Pies przewodnik wnosi w życie osoby z dysfunkcją wzroku nie tylko radość, ale może znacznie podnieść jakość jej życia. Dzięki obecności zwierzęcia osoba niepełnosprawna może wykonywać wiele czynności samodzielnie, bez angażowania osób trzecich – mówi Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

Fundacja Labrador powstała w 2003 roku. Jej celem jest rehabilitacja społeczna i zawodowa osób niewidomych i niedowidzących przy zaangażowaniu wyszkolonych przez Fundację i przekazywanych nieodpłatnie tym osobom psów przewodników.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek