logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > DPD Polska wspiera Fundację Labrador
01.09.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

DPD Polska wspiera Fundację Labrador



Firma kurierska DPD Polska nawiązała współpracę z Fundacją Labrador i przekazała darowiznę na zakup i dofinansowanie tresury psa – przewodnika dla osoby niewidomej. DPD Polska od kilku lat konsekwentnie wspiera osoby niewidome i niedowidzące m.in. poprzez udział w projekcie „Zobaczyć morze”.

Projekt został zrealizowany w ramach nowego podejścia DPD Polska do lokalnych projektów CSR, w których pracownicy z różnych miejsc w kraju zgłaszają inicjatywy i podejmują odpowiedzialność za ich wykonanie. Dzięki wsparciu DPD Polska Fundacja kupiła biszkoptowego labradora o imieniu „Heca”. Część środków zostanie wykorzystana także na wyżywienie i opiekę nad psem. Szczeniak aktualnie przechodzi pierwsze szkolenie pod kątem przyszłej pracy w charakterze przewodnika dla niewidomych i niedowidzących. Po ukończeniu 12 miesięcy życia labrador dodatkowo przejdzie kilkunastomiesięczną tresurę przygotowującą do codziennego wspierania osoby niewidomej.

– Współpraca z Fundacją Labrador jest kolejnym przedsięwzięciem skierowanym do osób niewidomych, które mają szczególne miejsce w naszej działalności CSR. Pies przewodnik wnosi w życie osoby z dysfunkcją wzroku nie tylko radość, ale może znacznie podnieść jakość jej życia. Dzięki obecności zwierzęcia osoba niepełnosprawna może wykonywać wiele czynności samodzielnie, bez angażowania osób trzecich – mówi Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

Fundacja Labrador powstała w 2003 roku. Jej celem jest rehabilitacja społeczna i zawodowa osób niewidomych i niedowidzących przy zaangażowaniu wyszkolonych przez Fundację i przekazywanych nieodpłatnie tym osobom psów przewodników.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek