Spółka DPD Polska zaangażowała się we współpracę z portalem crowdfundingowym wspieram.to. W ramach wspólnej akcji „Sto na start” firma kurierska będzie wspierać projekty i startupy. Przedsięwzięcie zostało zainicjowane podpisaniem porozumienia między DPD a wspieram.to.
Celem akcji jest zidentyfikowanie ambitnych i innowacyjnych projektów lub startupów, których twórcom przyda się logistyczna obsługa podczas realizacji pomysłu biznesowego zgłoszonego na platformie. W pierwszym etapie projektu organizatorzy dokonują selekcji projektów pod kątem zgodności z ustalonymi kryteriami. Mają być one m.in. związane z e-commerce lub innym obszarem mieszczącym się w zakresie CSR obowiązującym w DPD Polska, innowacyjne i dowodzące przedsiębiorczości autora projektu. Nie mogą także budzić wątpliwości natury etycznej. Raz na kwartał kapituła, składająca się z przedstawicieli DPD Polska oraz portalu wspieram.to, wybierze startup lub projekt, który zdobędzie nagrodę w postaci wsparcia logistycznego.
Wspieram.to jest platformą crowdfundingową, umożliwiającą finansowanie społeczne różnego rodzaju projektów, zarówno biznesowych, jak i kulturalnych. Autor przedsięwzięcia, zgłaszając się do portalu wspieram.to ma szansę uzyskać zakładany na realizację swojego pomysłu budżet w wyniku uiszczania drobnych wpłat od internautów. DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Z DPD kooperuje 5500 kurierów doręczających rocznie ponad 88 mln paczek.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary