logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > DPD Polska wesprze startupy
26.10.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

DPD Polska wesprze startupy



Spółka DPD Polska zaangażowała się we współpracę z portalem crowdfundingowym wspieram.to. W ramach wspólnej akcji „Sto na start” firma kurierska będzie wspierać projekty i startupy. Przedsięwzięcie zostało zainicjowane podpisaniem porozumienia między DPD a wspieram.to.

Celem akcji jest zidentyfikowanie ambitnych i innowacyjnych projektów lub startupów, których twórcom przyda się logistyczna obsługa podczas realizacji pomysłu biznesowego zgłoszonego na platformie. W pierwszym etapie projektu organizatorzy dokonują selekcji projektów pod kątem zgodności z ustalonymi kryteriami. Mają być one m.in. związane z e-commerce lub innym obszarem mieszczącym się w zakresie CSR obowiązującym w DPD Polska, innowacyjne i dowodzące przedsiębiorczości autora projektu. Nie mogą także budzić wątpliwości natury etycznej. Raz na kwartał kapituła, składająca się z przedstawicieli DPD Polska oraz portalu wspieram.to, wybierze startup lub projekt, który zdobędzie nagrodę w postaci wsparcia logistycznego.

Wspieram.to jest platformą crowdfundingową, umożliwiającą finansowanie społeczne różnego rodzaju projektów, zarówno biznesowych, jak i kulturalnych. Autor przedsięwzięcia, zgłaszając się do portalu wspieram.to ma szansę uzyskać zakładany na realizację swojego pomysłu budżet w wyniku uiszczania drobnych wpłat od internautów. DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Z DPD kooperuje 5500 kurierów doręczających rocznie ponad 88 mln paczek. 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek