Dopal cenę swojej śmierci
Katowicka Agencja PR Pan Pikto na zlecenie Urzędu Miasta w Mysłowicach wykreowała akcję społeczną „Dopal cenę swojej śmierci”.
Zgodnie ze scenariuszem opracowanym przez Pana Pikto pod mysłowickimi szkołami pojawiały się pogrzebowe karawany. Ich załogi odwiedziły klasy z informacją o specjalnej promocji dla konsumentów tzw. dopalaczy. Było to 50% zniżki na usługi pogrzebowe dla rodzin osób, które umrą w wyniku ich zażycia.
Po chwili konsternacji uczniowie byli informowani, że inscenizacja jest częścią akcji społecznej, realizowanej przez mysłowicki magistrat. Po opuszczeniu przez aktorów i pracowników zakładów pogrzebowych klas, prezentowały był film edukacyjny, przygotowany specjalnie na potrzeby akcji.
Akcji „Dopal cenę swojej śmierci” towarzyszyła kampania citylightowa na terenie Mysłowic, dystrybucja plakatów i ulotek w szkołach i miejscach publicznych oraz intensywna kampania media relations, którą zwieńczył briefing prasowy z udziałem lokalnych władz oraz uczniów mysłowickich szkół.
W akcję zaangażowano pracowników i flotę samochodową mysłowickich zakładów pogrzebowych (Porc, Górecki), Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, Służbę Więzienną, Straż Miejską, ITVM oraz aktorów Teatru HoM.
Całość działań koordynował Urząd Miasta w Mysłowicach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz