Podczas XIV Charytatywnego Balu Dziennikarzy odbyła się licytacja stroju superbohatera, symbolu akcji UNICEF „Faceci ratują dzieci”. Wygrali ją Dominika Kulczyk-Lubomirska i Jan Lubomirski-Lanckoroński. Całkowity dochód z licytacji organizacja przeznaczy na zakup szczepionek dla dzieci i kobiet w Sierra Leone. Specjalną strefę UNICEF odwiedzili m.in. Tomasz Jacyków, Maciej Orłoś i Paulina Sykut.
„Faceci ratują dzieci” to kampania charytatywna prowadzona przez UNICEF Polska. Wspierają ją znani mężczyźni – Łukasz Nowicki, Przemysław Saleta i Sebastian Karpiel Bułecka. Celem akcji jest zebranie funduszy na szczepionki przeciw polio, gruźlicy lub tężcowi dla 250 tys. dzieci i 800 tys. kobiet w ciąży w Sierra Leone. Wystarczy 74 zł, aby zapewnić 180 szczepionek przeciwko polio.
Strona akcji: www.faceciratujadzieci.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
01.07.2022
Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
23.05.2022
Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja