logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Dom dzięki książce
31.07.2009
Tematy: Wydarzenia

Dom dzięki książce



„Jeden dzień – całe życie” to tytuł książki jaka powstaje dzięki internautom na serwisie NaSpolke.pl. Będzie ona wydana pod koniec roku, a dochód z jej sprzedaży zostanie w całości przeznaczony na budowę domu dla niepełnosprawnego Mirka Jeznacha.

Książka ma być próbą odpowiedzi na pytanie: czy można przezwyciężyć zły los? jak sobie z nim poradzić – czy aby nie na spółkę właśnie? Powstaje ona w Norce stworzonej przez Mirka Jeznacha. Norki w NaSpolke.pl to interaktywne, mobilne miejsca, w których można realizować projekty on-line.

– Każdy by chciał, by jego życie składało się wyłącznie z ładnych obrazków. Myślałem, że moje właśnie takie będzie. Aż wydarzył się TEN dzień. Jedna chwila odmieniła całe życie. Na zawsze. Ale nie ma sytuacji bez wyjścia. To co mnie spotkało dało mi porządnego kopa. Skłoniło do myślenia nad sensem życia –ogólnie, ale i życia w sytuacji, w jakiej sam się znalazłem. I jak to w życiu bywa, człowiek potrzebuje czasu, by zrozumieć niektóre rzeczy i znaleźć wyjście z sytuacji wydającej się bez wyjścia. Jeśli ma w sobie choć trochę chęci i nadziei – poradzi sobie. Jestem przekonany, że to jak potoczy się życie zależy głównie od nas – napisał o sobie Mirek Jeznach.

Potencjalnie każdy może zostać współautorem książki. Wystarczy napisać tekst, wejść na stronę www.naspolke.pl, zalogować się i zamieścić plik w Norce Mirka Jeznacha. Najciekawsze historie znajdą się w książce.
M. Czerepak








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek