logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > „Dom Boskich” w budowie
26.07.2011
Tematy: Wydarzenia

„Dom Boskich” w budowie



Serwisy Rodzinka.tvp.pl, Czterykaty.pl oraz Małgorzata Kożuchowska, Tomasz Karolak i pozostali aktorzy serialu Rodzinka.pl organizują akcję „Dom Boskich”, której celem jest wsparcie rodzinnych domów dziecka.

W konkursie fotograficznym towarzyszącym wydarzeniu uczestnicy wygrywając nagrody dla siebie oraz dla rodzinnych domów dziecka wskazanych przez partnera projektu – Fundację Świętego Mikołaja. Szczegóły quizu są dostępne na stronie www.czterykaty.pl Tematami konkursowymi są:

  1. Nasze boskie okno na świat – nagrodą są okna ufundowane przez spółkę Sokółka.
  2. Nasza boska rodzinka – nagrodą jest aparat fotograficzny ufundowany przez Telewizję Polską.

Każde zdjęcie wysłane w konkursach spełnia funkcję cegiełki, za którą firma Sokółka wymieni okna w rodzinnym domu dziecka w Nowej Wsi Wschodniej. Firma Franc-Telix.pl ufunduje komplety ręczników wszystkim rodzinnym domom dziecka biorącym udział w wydarzeniu.

W 2004 Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczęła kampanię społeczną promującą rodzinne formy opieki nad dziećmi. Jej celem jest propagowanie idei rodzinnych domów dziecka oraz przełamywanie stereotypów i barier utrudniającychtworzenie nowych placówek tego rodzaju. Fundacja wspiera również rodziny, które podjęły się prowadzenia rodzinnych domów dziecka.
M. Czerepak

 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek