Fotografie zegarów zniszczonych przez płomienie – budzika, dziecięcego zegarka i zegara ściennego – przestrzegają: „When you change your clock, test your smoke alarm” („Kiedy przestawiasz zegar, sprawdź swój alarm przeciwpożarowy”).
Kampania „Fire kills” („Ogień zabija”) zrealizowana została w związku ze zmianą czasu z letniego na zimowy – 30 października przestawiano zegarki z godziny 3:00 na 2:00. Miała być przypomnieniem dla wszystkich tych, którzy nie zabezpieczają swych domów przed pożarem. Testowanie alarmu przeciwpożarowego powinno stać się takim samym nawykiem jak przestawianie zegara. Ta prosta czynność nie wymaga wiele czasu, a może komuś ocalić życie.
Kreacje przygotowała brytyjska agencja RKCR/Y&R na zlecenie Department For Communities & Local Government (Departamentu Społeczności i Lokalnych Samorządów) mającego swoją siedzibę w Londynie. Według danych dostarczonych przez tę instytucję, w latach 2010-2011 odnotowano ponad 36 tyś. pożarów domów, w wyniku których zginęło ponad 200 osób.
K. Zawadzka
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu