Fotografie zegarów zniszczonych przez płomienie – budzika, dziecięcego zegarka i zegara ściennego – przestrzegają: „When you change your clock, test your smoke alarm” („Kiedy przestawiasz zegar, sprawdź swój alarm przeciwpożarowy”).
Kampania „Fire kills” („Ogień zabija”) zrealizowana została w związku ze zmianą czasu z letniego na zimowy – 30 października przestawiano zegarki z godziny 3:00 na 2:00. Miała być przypomnieniem dla wszystkich tych, którzy nie zabezpieczają swych domów przed pożarem. Testowanie alarmu przeciwpożarowego powinno stać się takim samym nawykiem jak przestawianie zegara. Ta prosta czynność nie wymaga wiele czasu, a może komuś ocalić życie.
Kreacje przygotowała brytyjska agencja RKCR/Y&R na zlecenie Department For Communities & Local Government (Departamentu Społeczności i Lokalnych Samorządów) mającego swoją siedzibę w Londynie. Według danych dostarczonych przez tę instytucję, w latach 2010-2011 odnotowano ponad 36 tyś. pożarów domów, w wyniku których zginęło ponad 200 osób.
K. Zawadzka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach
-
03.02.2025
Trujące lekarstwa