logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Dodatkowa godzina snu, może przedłużyć się do wieczności
08.12.2011
Tematy: Kreacje / printy

Dodatkowa godzina snu, może przedłużyć się do wieczności



Fotografie zegarów zniszczonych przez płomienie – budzika, dziecięcego zegarka i zegara ściennego – przestrzegają: „When you change your clock, test your smoke alarm” („Kiedy przestawiasz zegar, sprawdź swój alarm przeciwpożarowy”).

Kampania „Fire kills” („Ogień zabija”) zrealizowana została w związku ze zmianą czasu z letniego na zimowy – 30 października przestawiano zegarki z godziny 3:00 na 2:00. Miała być przypomnieniem dla wszystkich tych, którzy nie zabezpieczają swych domów przed pożarem. Testowanie alarmu przeciwpożarowego powinno stać się takim samym nawykiem jak przestawianie zegara. Ta prosta czynność nie wymaga wiele czasu, a może komuś ocalić życie. 

Kreacje przygotowała brytyjska agencja RKCR/Y&R na zlecenie Department For Communities & Local Government (Departamentu Społeczności i Lokalnych Samorządów) mającego swoją siedzibę w Londynie. Według danych dostarczonych przez tę instytucję, w latach 2010-2011 odnotowano ponad 36 tyś. pożarów domów, w wyniku których zginęło ponad 200 osób.
K. Zawadzka








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek