Fotografie zegarów zniszczonych przez płomienie – budzika, dziecięcego zegarka i zegara ściennego – przestrzegają: „When you change your clock, test your smoke alarm” („Kiedy przestawiasz zegar, sprawdź swój alarm przeciwpożarowy”).
Kampania „Fire kills” („Ogień zabija”) zrealizowana została w związku ze zmianą czasu z letniego na zimowy – 30 października przestawiano zegarki z godziny 3:00 na 2:00. Miała być przypomnieniem dla wszystkich tych, którzy nie zabezpieczają swych domów przed pożarem. Testowanie alarmu przeciwpożarowego powinno stać się takim samym nawykiem jak przestawianie zegara. Ta prosta czynność nie wymaga wiele czasu, a może komuś ocalić życie.
Kreacje przygotowała brytyjska agencja RKCR/Y&R na zlecenie Department For Communities & Local Government (Departamentu Społeczności i Lokalnych Samorządów) mającego swoją siedzibę w Londynie. Według danych dostarczonych przez tę instytucję, w latach 2010-2011 odnotowano ponad 36 tyś. pożarów domów, w wyniku których zginęło ponad 200 osób.
K. Zawadzka
zobacz także
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025Kreacje / printy
Żeby tylko nie przegrali…
-
21.10.2025Kreacje / printy
Odłączeni
-
21.10.2025Kreacje / printy
Kula śniegowa



