logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  18.08.2014

Dobroczynność oceniać po efektach



O tym, że zaangażowanie społeczne powinno się oceniać po efektach w stosunku do nakładów, biznes będzie rozmawiał z organizacjami pozarządowymi podczas Konferencji Konkordia V, 1-2 października w Hotelu Haffner w Sopocie. Goścmi będą m.in. Henryka Bochniarz, Danuta Hübner i William D. Eggers, doradca prezydenta Billa Clintona do spraw współpracy biznes–NGO–samorząd. Na stronie www.konkordia.org.pl właśnie ruszyła bezpłatna rejestracja uczestników.

Chcemy wyrobić wśród firm i organizacji pozarządowych proste przeświadczenie, że gdy chce się pomagać innym, trzeba to robić dobrze. Dobrze to znaczy efektywnie, porównując efekty z nakładami. Dobrze to znaczy również skutecznie, porównując efekty z tym, co zostało zaplanowane. To główne przesłanie programu Konkordia V, którego kulminacją będzie październikowa konferencja w Sopocie, jako wydarzenie towarzyszące Europejskiemu Forum Nowych Idei – tłumaczy Jorge Gimeno, prezes fundacji Duende, która jest autorem programu Konkordia.

Konferencja Konkordia, jak i cały program o tej samej nazwie, koncentruje się na budowaniu partnerstw pomiędzy wrażliwym społecznie biznesem, a organizacjami pozarządowymi, które czują potrzebę profesjonalizacji swoich działań. W tym roku motywem przewodnim będzie mierzenia efektywności działań społecznych. Uczestnicy będą zastanawiali się, czym jest tak rozumiana efektywność, jakie mierniki należy dobrać i jak uzyskać naprawdę twarde dane świadczące o tym, że działania społeczne są skuteczne. „Takie podejście wcale nie oznacza, że nasze serca stygną a misja ustępuje miejsca wyrachowaniu. Wysoki poziom efektywności i skuteczności działania, to po prostu moralny obowiązek każdego, kto chce nie tyle próbować pomóc, ale pomagać innym czy naszemu otoczeniu.” – podkreśla Gimeno.

Elementami programu Konkordia są także badania z firmą Millward Brown „Kto w Polsce mierzy efektywność działań społecznych”, książka o systemach mierzenia efektywności oraz wydarzenie poprzedzające konferencję: podpisanie Karty Wskazań Efektywnego Partnerstwa Biznes-NGO. Współorganizatorem jest Konfederacja Lewiatan. 11 września tego roku w siedzibie Lewiatana zbiorą się przedstawiciele II i III sektora, aby złożyć podpisy pod Kartą.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.05.2022

    Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 „Gazety Wyborczej” 


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek