logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Dobroczyńcy Kultury Polskiej
26.11.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Dobroczyńcy Kultury Polskiej



Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego uhonorował firmę PZU tytułem Dobroczyńca Kultury Polskiej . Sześć instytucji kulturalnych: Muzeum Narodowe w Krakowie, Zamek Królewski w Warszawie, Fundacja SHALOM, Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans, Stowarzyszenie Międzynarodowe Sezony Teatralne i Wrocławski Teatr Współczesny, nominowało PZU do wyróżnienia w kategorii Sponsor, w 1. edycji konkursu Dobroczyńca Kultury Polskiej .

W jury konkursu znalazły się znane osobistości ze świata kultury, m.in. Andrzej Wajda, Barbara Borys-Damięcka, Agnieszka Morawska czy Andrzej Strzelecki. Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęły 172 wnioski. W kategorii Sponsor wskazano 113 nominacji, w kategorii Ofiarodawca 44, a do tytułu Opiekun Medialny zgłoszono 15 wniosków. Organizatorem konkursu jest Zamek Królewski w Warszawie.

Dzięki wsparciu PZU, w ciągu ostatnich dwóch lat:
– na deskach Wrocławskiego Teatru Współczesnego wystawiono osiem premier,
– w Muzeum Narodowym w Krakowie zorganizowano rok Stanisława Wyspiańskiego,
– odbyła się IV edycja Festiwalu Kultury Żydowskiej Warszawa Singera oraz krakowski Festiwal Wyspiański 2007 ,
– w Pałacu Biskupa Erazma Ciołka zainaugurowano działalność oddziału Muzeum Narodowego w Krakowie,
– na Zamku Królewskim w Warszawie zorganizowano 17 wystaw czasowych, w tym ekspozycję fotografii Ryszarda Kapuścińskiego i portretów Rembrandta
– oraz wiele innych wydarzeń kulturalnych np. kolejne edycje Festiwalu Ogrody Muzyczne.

Fundacja Moniki i Janusza Palikotów otrzymała tytuł Dobroczyńca Kultury Polskiej w kategorii Ofiarodawca za finansowe i rzeczowe wsparcie Lubelskiego Towarzystwa Zachęty Sztuk Pięknych.

Fundacja Bertelsmanna otrzymała tytuł Dobroczyńca Kultury Polskiej w kategorii Ofiarodawca za stworzenie Mediateki – modelowej, multimedialnej biblioteki dla młodych czytelników we Wrocławiu.

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. otrzymała tytuł Dobroczyńca Kultury Polskiej w kategorii Sponsor za wsparcie finansowe Międzynarodowego Festiwalu „Era Nowe Horyzonty” we Wrocławiu oraz koncertu i płyty Agi Zaryan „Umiera piękno”, wydanej z okazji 63. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.

Gazeta Olsztyńska otrzymała tytuł Dobroczyńca Kultury Polskiej w kategorii Opiekun Medialny za publikację cyklu artykułów promujących zbiory Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek