Znani są już laureaci 2. edycji konkursu „Dobroczyńca Kultury Polskiej” ogłoszonego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z inicjatywy Zamku Królewskiego w Warszawie. Tytuł Dobroczyńca Kultury Polskiej w kategorii Sponsor otrzymał Bank BPH SA. oraz Grupa Żywiec S.A. W kategorii Ofiarodawca – Fundacja Orange oraz Ronald S. Lauder, a w kategorii Opiekun Medialny – The Warsaw Voice.
Celem konkursu jest pokazanie roli instytucji i osób prywatnych we wspieraniu i rozwoju życia kulturalnego Polski oraz upowszechnianie i promowanie możliwości finansowania kultury spoza środków budżetowych.
Do konkursu mogły być zgłaszane osoby fizyczne lub instytucje, które w znaczący sposób wspierają kulturę wysoką. Na tegoroczną edycję konkursu nadesłano 114 wniosków (w kategorii Sponsor – 73 zgłoszenia, w kategorii Ofiarodawca – 22, w kategorii Opiekun Medialny– 19). Obejmowała ona działania zrealizowane lub mające swój finał w roku 2008.
Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 27 października w Sali Wielkiej Zamku Królewskiego w Warszawie.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!