Niesienie pomocy może być proste i nie wymagać zbędnego wysiłku ani zastanowienia. O tym właśnie próbują przekonać odbiorców 2 plakaty , które składają się na kampanię „Life saver” („Koło ratunkowe”) wykonanej dla fińskiego oddziału Armii Zbawienia. Minimalistyczne i proste w przekazie plakaty wykorzystują skojarzenie ludzkich rąk trzymających jedzenie i koła ratunkowego. Twórcy chcą przypomnieć, że podzielnie się jedzeniem, zwłaszcza w okresie przedświątecznym, jest rzeczą tyleż łatwą, co potrzebną i mogącą mieć realny wpływ na ludzkie życie. Ta konkretna akcja ma zachęcić do przekazania pieniędzy Armii Zbawienia, która przekaże to wsparcie finansowe potrzebującym rodzinom z dziećmi.
Kreację przygotowała agencja Make it Simple OY.
Milena Molęda
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz