logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Dobrego człowieka można poznać po sercu
24.04.2014
Tematy: Kreacje / printy

Dobrego człowieka można poznać po sercu



Szaro-czarne plakaty agencji Propeg dla ATX Bahia przedstawiają smutnych, przytłoczonych ludzi, o wielkich, przygnębionych oczach. Portrety mieszczą tylko jeden kolorowy element: to serca postaci, w których kryją się dobre uczynki: osłonięcie przed deszczem psa, przeczytanie bajki dzieciom czy nawet pomoc wielorybowi na plaży. Te gesty czy myśli wyrażają tęsknotę za dobrem, potrzebę okazania ciepła komuś wrzuconemu w szary świat. Hasło brzmi „Se o seu coracao e bom, os outros organos tambem devem ser. Seja doador” („Jeśli twoje serce jest dobre, twoje organy też powinny być. Zostań dawcą”).

Po niedawnej efektownej kampanii, w której brazylijski milioner Chiquinho Scarpa zorganizował pogrzeb swojego luksusowego Bentley`a, żeby przekonać ludzi do niezakopywania rzeczy cenniejszej, jaką jest organ ratujący życie, trudno przekonać się do smutnych, szarych plakatów. Sam pomysł na wplecenie w kampanię wątków refleksyjnych zamiast brania udziału w wyścigu kreatywności jest jednak interesujący.

Aleksandra Chudziak








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek