Szaro-czarne plakaty agencji Propeg dla ATX Bahia przedstawiają smutnych, przytłoczonych ludzi, o wielkich, przygnębionych oczach. Portrety mieszczą tylko jeden kolorowy element: to serca postaci, w których kryją się dobre uczynki: osłonięcie przed deszczem psa, przeczytanie bajki dzieciom czy nawet pomoc wielorybowi na plaży. Te gesty czy myśli wyrażają tęsknotę za dobrem, potrzebę okazania ciepła komuś wrzuconemu w szary świat. Hasło brzmi „Se o seu coracao e bom, os outros organos tambem devem ser. Seja doador” („Jeśli twoje serce jest dobre, twoje organy też powinny być. Zostań dawcą”).
Po niedawnej efektownej kampanii, w której brazylijski milioner Chiquinho Scarpa zorganizował pogrzeb swojego luksusowego Bentley`a, żeby przekonać ludzi do niezakopywania rzeczy cenniejszej, jaką jest organ ratujący życie, trudno przekonać się do smutnych, szarych plakatów. Sam pomysł na wplecenie w kampanię wątków refleksyjnych zamiast brania udziału w wyścigu kreatywności jest jednak interesujący.
Aleksandra Chudziak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu