Kampania Winds Of Vänern jest dobrym przykładem komunikacji miasta z jego mieszkańcami poprzez reklamę. Urząd szwedzkiego miasta Karlstad we wrześniu br. zapowiadał poprzez plakaty ustawione na mieście – część była przywiązana linami do ziemi, a część krzywo powieszona na drewnianych deskach – o trwającej właśnie budowie farmy wietrznej, która korzystając z wiatrów jeziora Vänern produkować będzie dla miasta tzw. zielona energię. Skorzysta z tego 26 tysięcy gospodarstw.
Groźny wielki napis zapowiadający nadejście wiatru – The power of Lake Vänern’s winds will soon reach the town, wspomagany przez atrybuty samych plakatów, zamienia się na pozytywny komunikat świadczący o rozwadze urzędników i dobrym gospodarowaniem zarówno wiatrem, jak i podatkami mieszkańców: We’re now building the Vänern Wind Farm, which will bring nice green energy to 26,000 households.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu