Fundacja Edukacji i Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego prowadzi „Kampanię Odpowiedzialnego Biznesu” pod hasłem „Nie zawijaj ziemi w plastik”, której celem jest zachęcenie konsumentów do stosowanie bawełnianych toreb, a firm – do reklamowania się na nich.
Ferso zachęca konsumentów do używania bawełnianych toreb, których produkcja mniej obciąża środowisko niż produkcja plastiku i która po wyrzuceniu użyźnia glebę, zamiast zaśmiecać środowisko. Torba może stać się też nośnikiem reklamy – można ją wykorzystać jako gadżet reklamowy, widoczny wszędzie, gdzie przebywa użytkownik torby. Jak argumentuja pomysłodawcy akcji, dla firm jest to sposobność nie tylko do zareklamowania się, lecz również do stworzenia pozytywnego wizerunku firmy odpowiedzialnej i nowoczesnej, działającej zgodnie z proekologicznymi trendami światowymi.
Celem prowadzonej przez Ferso kampanii jest również promocja tych firm, które zdecydują się na przyjazną środowisku formę kontaktu z klientem. Fundacja zachęca do nich również młodzież w ramach projektu „Ekoliówka”, który powstał dzięki funduszom programu Młodzież w Działaniu. Strona konkursu: www.ekoliowka.pl
M. Durda
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”