logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Dobre nośniki reklamowe
18.04.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Dobre nośniki reklamowe



Fundacja Edukacji i Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego prowadzi „Kampanię Odpowiedzialnego Biznesu” pod hasłem „Nie zawijaj ziemi w plastik”, której celem jest zachęcenie konsumentów do stosowanie bawełnianych toreb, a firm – do reklamowania się na nich.

Ferso zachęca konsumentów do używania bawełnianych toreb, których produkcja mniej obciąża środowisko niż produkcja plastiku i która po wyrzuceniu użyźnia glebę, zamiast zaśmiecać środowisko. Torba może stać się też nośnikiem reklamy – można ją wykorzystać jako gadżet reklamowy, widoczny wszędzie, gdzie przebywa użytkownik torby. Jak argumentuja pomysłodawcy akcji, dla firm jest to sposobność nie tylko do zareklamowania się, lecz również do stworzenia pozytywnego wizerunku firmy odpowiedzialnej i nowoczesnej, działającej zgodnie z proekologicznymi trendami światowymi.

Celem prowadzonej przez Ferso kampanii jest również promocja tych firm, które zdecydują się na przyjazną środowisku formę kontaktu z klientem. Fundacja zachęca do nich również młodzież w ramach projektu „Ekoliówka”, który powstał dzięki funduszom programu Młodzież w Działaniu. Strona konkursu: www.ekoliowka.pl
M. Durda








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek