Animowane spoty autorstwa Tomasza Bagińskiego reklamują proekologiczne zachowania. Rozpoczęła się kampania edukacyjna Ministerstwa Środowiska na temat przeciwdziałania zmianom klimatu. Jej celem jest także promocja grudniowego szczytu klimatycznego w Poznaniu – COP 14. Reklamy pojawiają się w telewizji, radiu, prasie, w internecie oraz poprzez działania ambientowe.
Kampania pod hasłem „Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy” ma pokazać każdemu jak w codziennym życiu można chronić klimat i żyć bardziej ekologicznie. W 2 wariantach spotów telewizyjnych Ministerstwo przekonuje: „Jeżdżąc ekonomicznie, segregując śmieci, oszczędzając wodę i energię oszczędzasz i chronisz środowisko”.
Z badań przeprowadzonych przez Ministerstwo Środowiska wynika, że Polacy są świadomi, że to głownie człowiek jest odpowiedzialny za zmiany klimatu i ich katastrofalne skutki. Ale tylko 1/3 z nas oszczędza wodę czy prąd.
– Poprzez tę kampanię chcemy przekonać wszystkich do aktywnego działania – na co dzień możemy żyć bardziej ekologicznie – mówi Małgorzata Snarska, Szef Zespołu COP 14 w Ministerstwie Środowiska.
Kampania edukacyjna to tylko jeden z kilku elementów promocji poznańskiej Konferencji Narodów Zjednoczonych w sprawie Zmian Klimatu. Działania wspierające przygotowania do grudniowego szczytu w Poznaniu obejmują również komunikację PR-ową z wykorzystaniem nowoczesnych form dotarcia (marketingu szeptanego), działania ambientowe oraz nowoczesne działania w Internecie (profil na MySpace, blog o tematyce ekologicznej).
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom