logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  25.09.2011

Dobre Kanapki w korporacjach



Dostawcy fikcyjnej firmy cateringowej „Dobra Kanapka” odwiedzili największe warszawskie biurowce oferując drugie śniadanie, w bardzo konkurencyjnej cenie. Oferowane przez nich kanapki, w momencie rozpakowywania, okazały się spreparowanymi rekwizytami do złudzenia przypominającymi prawdziwe jedzenie. Wewnątrz każdego z nich znaleźli przesłanie: „Głodny i zawiedziony? Tak samo czują się miliony dzieci w Rogu Afryki. Codziennie. Przekazując UNICEF drobne, które wydajesz na kanapki, możesz uratować im życie”

W Rogu Afryki panuje największa od 20 lat klęska głodu. Aby zwrócić uwagę na problem milionów głodujących dzieci, UNICEF Polska wraz z agencją Gruppa66 Ogilvy i Ogilvy PR przeprowadziły akcję "Dzień dobrej kanapki".

– Dlaczego zdecydowaliśmy się na tak niestandardowe przedsięwzięcie? Odpowiedź jest tak samo prosta, jak i smutna – ponieważ w dobie rozwoju gospodarczego widok afrykańskich dzieci zabiedzonych i katastrofalnie niedożywionych wymaga od nas natychmiastowego działania – mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.

Happeningowi w biurach towarzyszyła także akcja internetowa. Osoby zainteresowane problematyką pomocy głodującym dzieciom w Rogu Afryki mogły wesprzeć działania UNICEF, przesyłając do znajomych na serwisach społecznościowych Facebook, NK, Twitter i Blip wirtualną kanapkę.

– Chcieliśmy, zwrócić uwagę warszawiaków na to, z czym  codziennie borykają się dzieci w Afryce. Udało się. Ludzie byli zaskoczeni, ale też bardzo naszą akcję chwalili. Happening wywołał wiele pozytywnych emocji – o to nam chodziło – mówi Olga Sobieraj, Dyrektor Zarządzająca Gruppa66 Ogilvy.

Akcję wsparła firma cateringowa Sushinet.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek