logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  21.05.2012

Dobre Dukaty w rękach E.Leclerca



Sieć hipermarketów E.Leclerc zaangażowała się po raz trzeci w coroczną, wspólną akcję Mennicy Polskiej i polskiego oddziału UNICEFU „Reszta w Twoich rękach”.

Klienci sieci E.Leclerc, którzy będą chcieli wspomóc projekt UNICEF Polska będą znów mogli zrobić
to w tym roku. Program społeczny „Reszta w Twoich rękach” opiera się na zasadzie dystrybucji Dobrych Dukatów. Robiąc zakupy, klienci mogą otrzymać przy kasie resztę właśnie w tej formie. Każda kolekcjonerska moneta ma wartość nominalną 5PLN, a część jej wartości po wprowadzeniu do obrotu zasili konto UNICEF na rzecz edukacji najbiedniejszych i najbardziej potrzebujących dzieci w Gruzji.

– Sieć E.Leclerc od zawsze hołduje zasadom społecznej odpowiedzialności biznesu. Dlatego zarówno dwa lata temu, rok temu, jak i teraz, postanowiliśmy wesprzeć naszymi działaniami szczytne idee UNICEFU i pomóc najbardziej potrzebującym dzieciom. – mówi Jean-Philippe Magre, prezes zarządu E.Leclerc Polska – Zachęcamy też naszych klientów do wsparcia tego programu i odbierania drobnej reszty z zakupów w postaci Dobrych Dukatów.

Akcja swoim zasięgiem obejmuje cały teren Polski i potrwa od 30 maja do 30 września bieżącego roku. Swoim patronatem honorowym objęła ją Małżonka Prezydenta RP, p. Anna Komorowska. Oprócz sieci E.Leclerc weźmie w niej udział jeszcze 12 partnerów handlowych, co przełoży się na ponad 1000 punktów sprzedażowych, w których klienci będą mogli odebrać Dobre Dukaty.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek