logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  30.10.2013

Dobre Dukaty cieszyły się powodzeniem



Czwarta edycja kampanii charytatywnej „Reszta w Twoich rękach” organizowanej przez UNICEF i Mennicę Polską zakończyła się zebraniem kwoty blisko pół miliona złotych.

Dobry Dukat to symbol kampanii charytatywnej UNICEF Polska i Mennicy Polskiej: „Reszta w Twoich Rękach”. Dobre Dukaty można było kupić od kwietnia do końca wakacji w ponad pół tysiąca sklepów w całym kraju. Jeden krążek to 5 złotych. Kwota ta wystarczy, aby ochronić 26 dzieci przed tężcem. Zebrana kwota zostanie przekazana na zakup szczepionek oraz zapewnienie odpowiedniej infrastruktury do ich przechowywania i transportu w terenie. Pieniądze wystarczą na sfinansowanie na przykład ponad 50 tysięcy szczepionek przeciw odrze, takiej samej ilości szczepionek przeciw polio, prawie 60 tysięcy szczepionek przeciw tężcowi, a także zakup prawie 3 tysięcy lodówek przenośnych i ponad pół tysiąca rowerów do przewiezienia szczepionek w trudno dostępne miejsca.  

Kampanię kolejny raz wsparła Magdalena Różczka, Ambasador Dobrej Woli UNICEF. W tym roku wsparło ją także 11 partnerów handlowych, których klienci podczas zakupów odbierali część reszty w Dobrych Dukatach: H&M, OBI, Monnari, Społem, Komfort, Abra, Venezia/Unisono, Drogerie Natura, MarcPol, Meble Black Red White i Traffic Club oraz firma kurierska OPEK wspierająca akcję poprzez bezpłatne dostarczanie wszystkich przesyłek. Najwięcej Dobrych Dukatów odebrali w tym roku klienci sieci H&M.

UNICEF wspiera programy szczepień w ponad 100 krajach na całym świecie. Działania UNICEF obejmują m.in.: zapewnienie szczepionek, organizację kampanii szczepień, pracę ze społecznościami lokalnymi i rządami państw, wsparcie dla tych ostatnich w opracowaniu skutecznych planów szczepień obejmujących jak największą liczbę dzieci. UNICEF jest największym nabywcą szczepionek na świecie. W 2012 r. UNICEF zapewnił dzieciom blisko 2 miliardy dawek szczepionek – co zapewnia dotarcie ze szczepieniami do 36% dzieci na świecie.

Łącznie, w ramach czterech edycji akcji „Reszta w Twoich rękach” UNICEF Polska i Mennica Polska wraz z partnerami handlowymi zyskali przekazali  na pomoc dla dzieci blisko 1,5 miliona złotych wspierając m.in. budowę szkół i edukację dla najbiedniejszych dzieci w Gruzji i na Madagaskarze oraz prowadzone przez UNICEF akcje szczepień.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek