logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze
   ──────  05.03.2011

Do urzędu idzie się tylko z ważnego powodu

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Sympatia do pani urzędniczki jest dobrym powodem by udać się do Urzędu Skarbowego. Złożenie PITu – już nie. 4 marca w ramach corocznej Akcji Szybki PIT organizowanej przez Ministerstwo Finansów, ruszyła kampania promująca składanie rocznych zeznań podatkowych drogą elektroniczną.

Kampania ma zaprezentować korzyści płynące ze stosowania przez polską administrację podatkową nowoczesnego i przyjaznego rozwiązania informatycznego, jakim jest system e-Deklaracje. Cieszy się on coraz większym zaufaniem podatników – liczba osób rozliczających się przez internet wzrosła z zaledwie 390 w 2009 r. do 320 tys. rok później.

Filmy sięgając po konwencję żartu (nie zawsze udanego – jak w końcówce spotu "Załącznik") zachęcają do składania deklaracji podatkowych w formie elektronicznej. Spot ma nieść przekaz: oszczędność czasu, prosty system, wygoda, a tym samym – przekonywać ma do skorzystania z tej formy rozliczenia. System składania deklaracji elektronicznych dotyczy wprawdzie ogółu podatników, ale ze względu na swoją specyfikę, główną grupę docelową reklamy stanowią mieszkańcy miast, korzystający z internetu, w wieku 25-40 lat.

Spot zatytułowany "Współmałżonek" emitowany jest w marcu w telewizji (TVP1 i TVP Info), dwa kolejne "Potrzeba" i "Załącznik" to filmy viralowe, które rozpowszechniane będą w kwietniu w internecie.

Kampanię realizuje agencja Young & Rubicam, która wygrała konkurs ogłoszony przez Ministerstwo Finansów (została wybrana spośród agencji, które zostały zaproszone do przedstawienia koncepcji na realizację spotu promującego e-Deklaracje).


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Wyślij PIT przez internet
Czas:
2011.3.4 - 2011.4.30
Tematy:
Kampanie gospodarcze
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Finansów
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Young&Rubicam
Adresaci:
Ogół podatników, szczególnie mieszkańcy miast, korzystający z internetu, w wieku 25-40 lat
Hasło kampani:
Do urzędu skarbowego przyjdź, jeśli masz naprawdę ważny powód. PIT wyślij przez internet.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek