Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Walka z przemocą
Dlaczego to kobiety najbardziej kibicują Anglii
Zaangażowanie kobiety oglądającej mecz nie wynika z patriotycznych pobudek czy szczególnego zainteresowania tą, kojarzoną zazwyczaj z męską pasją, dyscypliną sportu.
"No one wanted England to win more than women. Domestic violence rises 38% when England get knocked out of the World Cup" ("Nikomu tak jak kobietom nie zależało na wygranej Anglii. Przemoc domowa wzrasta o 38%, gdy Anglia odpada z Mistrzostw Świata") – komunikuje spot. Nadawca kampanii, organizacja Tender UK, powołuje się na badanie, z którego wynika, że w dniu meczu ryzyko przemocy domowej wzrastało o 26%, gdy reprezentacja Anglii wygrywała bądź remisowała, a o 38%, gdy przegrywała.
Tender zachęca do udostępniania filmu z hashtagiem #standupworldcup.
Nazwa kampanii:
Woman's reaction to England World Cup knockout
Czas:
2014.6.24
Nadawca:
Tender UK
Media:
Internet
Adresaci:
Internauci
zobacz także
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
03.06.2025Kampanie
Dziecko samo w obcym mieście