────── 26.06.2014
Dlaczego to kobiety najbardziej kibicują Anglii
Zaangażowanie kobiety oglądającej mecz nie wynika z patriotycznych pobudek czy szczególnego zainteresowania tą, kojarzoną zazwyczaj z męską pasją, dyscypliną sportu.
"No one wanted England to win more than women. Domestic violence rises 38% when England get knocked out of the World Cup" ("Nikomu tak jak kobietom nie zależało na wygranej Anglii. Przemoc domowa wzrasta o 38%, gdy Anglia odpada z Mistrzostw Świata") – komunikuje spot. Nadawca kampanii, organizacja Tender UK, powołuje się na badanie, z którego wynika, że w dniu meczu ryzyko przemocy domowej wzrastało o 26%, gdy reprezentacja Anglii wygrywała bądź remisowała, a o 38%, gdy przegrywała.
Tender zachęca do udostępniania filmu z hashtagiem #standupworldcup.
Nazwa kampanii:
Woman's reaction to England World Cup knockout
Czas:
2014.6.24
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Tender UK
Media:
Internet
Adresaci:
Internauci
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu