────── 26.06.2014
Dlaczego to kobiety najbardziej kibicują Anglii
Zaangażowanie kobiety oglądającej mecz nie wynika z patriotycznych pobudek czy szczególnego zainteresowania tą, kojarzoną zazwyczaj z męską pasją, dyscypliną sportu.
"No one wanted England to win more than women. Domestic violence rises 38% when England get knocked out of the World Cup" ("Nikomu tak jak kobietom nie zależało na wygranej Anglii. Przemoc domowa wzrasta o 38%, gdy Anglia odpada z Mistrzostw Świata") – komunikuje spot. Nadawca kampanii, organizacja Tender UK, powołuje się na badanie, z którego wynika, że w dniu meczu ryzyko przemocy domowej wzrastało o 26%, gdy reprezentacja Anglii wygrywała bądź remisowała, a o 38%, gdy przegrywała.
Tender zachęca do udostępniania filmu z hashtagiem #standupworldcup.
Nazwa kampanii:
Woman's reaction to England World Cup knockout
Czas:
2014.6.24
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Tender UK
Media:
Internet
Adresaci:
Internauci
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem