logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  25.02.2015

Dlaczego nie publikują, czyli błędy PR



Dlaczego dziennikarze nie publikują nadsyłanych im przez PR-owców informacji? Brak newsów, słaba jakość materiałów, częste telefony, wreszcie wysyłanie informacji na oślep – takie przyczyny, według organizatorów Kongresu Public Relations 2015, podają redaktorzy. Podczas wydarzenia branża będzie m.in. zastanawiać się, czy odpowiednio reaguje na te sygnały. Kongres odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia br. w Rzeszowie.

Czym PR-owcy irytują media? Z badania Dziennikarze lifestyle a PR-owcy przeprowadzonego przez agencję Edelman Polska wynika, że otrzymywane materiały są nieciekawe, zbyt długie albo przesadnie promujące firmy. Wśród niepożądanych zachowań polskich PR-owców wymienia się również: zbytnią natarczywość, częste telefony oraz wysyłanie informacji do wielu osób z widoczną listą adresową. Mimo tego w co 5. materiale w mediach pojawiają się informacje pochodzące od PR-owców. Redaktorzy chętnie korzystają z dostarczanych cytatów, a szczególnie cenią sobie możliwość pozyskania informacji z tzw. pierwszej ręki. Prognozuje się, że nowe technologie, które coraz odważniej wkraczają w tą sferę public relations mogą wpłynąć na standard działań PR. Jak twierdzą organizatorzy, realia rynku medialnego wymuszają także korzystanie z innowacyjnych prób zainteresowania tematem, na czym mogą skorzystać najlepsi specjaliści od PR.  

Szansą na konfrontację opinii na temat praktyk media relations ma być tegoroczny Kongres Profesjonalistów PR w całości poświęcony właśnie temu zagadnieniu. M. Orłoś, G. Miecugow i T. Machała opowiedzą o swoich doświadczeniach w kontaktach z piarowcami, dobrych praktykach, ale i punktach iskrzenia. Z kolei sprawdzone sposoby na zbudowanie partnerskich relacji z dziennikarzami zaprezentują przedstawiciele czołowych agencji. Przedstawimy także wyniki najświeższych badań, które być może rzucą nowe światło na kontakty z mediami. Wiele czasu poświęcimy praktyce – zapowiada dr Dariusz Tworzydło, prezes Exacto, organizator Kongresu. 

Szczegółowe informacje oraz program wydarzenia znajdują się na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 18.05.2023

    Torba STORSTOMMA dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę


  • 15.05.2023

    Pierwsze pustułki podpatrzone w budkach lęgowych Cemex!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek