Dlaczego dziennikarze nie publikują nadsyłanych im przez PR-owców informacji? Brak newsów, słaba jakość materiałów, częste telefony, wreszcie wysyłanie informacji na oślep – takie przyczyny, według organizatorów Kongresu Public Relations 2015, podają redaktorzy. Podczas wydarzenia branża będzie m.in. zastanawiać się, czy odpowiednio reaguje na te sygnały. Kongres odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia br. w Rzeszowie.
Czym PR-owcy irytują media? Z badania Dziennikarze lifestyle a PR-owcy przeprowadzonego przez agencję Edelman Polska wynika, że otrzymywane materiały są nieciekawe, zbyt długie albo przesadnie promujące firmy. Wśród niepożądanych zachowań polskich PR-owców wymienia się również: zbytnią natarczywość, częste telefony oraz wysyłanie informacji do wielu osób z widoczną listą adresową. Mimo tego w co 5. materiale w mediach pojawiają się informacje pochodzące od PR-owców. Redaktorzy chętnie korzystają z dostarczanych cytatów, a szczególnie cenią sobie możliwość pozyskania informacji z tzw. pierwszej ręki. Prognozuje się, że nowe technologie, które coraz odważniej wkraczają w tą sferę public relations mogą wpłynąć na standard działań PR. Jak twierdzą organizatorzy, realia rynku medialnego wymuszają także korzystanie z innowacyjnych prób zainteresowania tematem, na czym mogą skorzystać najlepsi specjaliści od PR.
Szansą na konfrontację opinii na temat praktyk media relations ma być tegoroczny Kongres Profesjonalistów PR w całości poświęcony właśnie temu zagadnieniu. M. Orłoś, G. Miecugow i T. Machała opowiedzą o swoich doświadczeniach w kontaktach z piarowcami, dobrych praktykach, ale i punktach iskrzenia. Z kolei sprawdzone sposoby na zbudowanie partnerskich relacji z dziennikarzami zaprezentują przedstawiciele czołowych agencji. Przedstawimy także wyniki najświeższych badań, które być może rzucą nowe światło na kontakty z mediami. Wiele czasu poświęcimy praktyce – zapowiada dr Dariusz Tworzydło, prezes Exacto, organizator Kongresu.
Szczegółowe informacje oraz program wydarzenia znajdują się na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia