logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Holandia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  16.01.2014

Dla tych, którzy widzieli za dużo

Your browser does not support the video tag.


Specjalnie wyszkolony pies może pomóc nie tylko osobie niewidomej, ale także tym, którzy – jak głosi hasło kampanii – widzieli zbyt wiele.

Żołnierz ranny na polu walki odzyskuje przytomność i rozgląda się wkoło. W pobliżu widzi martwą dziewczynkę i leżącą obok niej lalkę. Jeden z towarzyszy żołnierza próbuje go przytulić – robiąc to wydaje dźwięki jak pies i zaczyna lizać rannego po twarzy. Wtedy ten się budzi. W swojej sypialni. Jak się okazuje, z koszmaru wyrywa go specjalnie przeszkolony pies, towarzysz weterana wojennego. Zwierzę zapala nosem światło i siedzi ze swoim panem.

Kampania została zlecona przez  KNGF Geleidehonden, holenderską organizację szkolącą psy przewodników. KNGF Geleidehonden szkoli psy nie tylko dla ludzi niewidomych. Czworonogi szkolone przez stowarzyszenie pomagają też weteranom, którzy cierpią na bezsenność, mają koszmary nocne i ciągle przeżywają wydarzenia, które miały miejsce na froncie. Specjalnie przeszkolone psy dają poczucie bezpieczeństwa i tego, że można na nich polegać. Budzą swojego pana w nocy, gdy zauważą, że męczą go koszmary i zapewniają towarzystwo. Kampanię wykonała agencja Selmore.

Katarzyna Łabuś


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Buddyhond
Czas:
2014.1.7
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Holandia
Nadawca:
KNGF Geleidehonden
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Selmore
Adresaci:
Potencjalni darczyńcy, weterani wojenni, ich bliscy
Hasło kampani:
We not only help people who cannot see, but also those who have seen too much (Pomagamy nie tylko tym, którzy nie widzą, ale także tym, którzy widzieli zbyt wiele)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 20.03.2023

    9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek