Dla niektórych dzieci nieustannie pada deszcz
Mimo że w rzeczywistości wcale nie pada, chłopiec wybiega ze szkoły i przemierza ulice miasta w strugach deszczu.
W taki oto sposób twórcy amerykańskiej kampanii zatytułowanej "Shelter from the storm" ("Schronienie przed burzą") zwizualizowali wewnętrzny świat opuszczonego dziecka pozbawionego najbardziej fundamentalnych wartości. W krótkim spocie pokazali, co przeżywa mały człowiek w warunkach, w których w jego otoczeniu nie ma bezpiecznego miejsca i bliskich ludzi. Hasło akcji "Help show a child a brighter future. Become a foster parent and turn a life around" ("Pomóż dziecku zobaczyć przyszłość w jaśniejszych barwach. Stań się rodzicem zastępczym i zmieniaj świat wokół Ciebie") jest odpowiedzią na statystyki podające, że do centrów pomocy społecznej w Wisconsin co trzy godziny trafia dziecko cierpiące z powodu zaniedbania, przemocy domowej lub alkoholu czy narkotyków w domu. Kampania powstała, aby uwrażliwić mieszkańców tego stanu USA na pilną potrzebę tworzenia większej ilości rodzin zastępczych, mogących stać się takim właśnie parasolem ochronnym dla dzieci i młodzieży w kryzysie.
Agencja Serve Marketing już po raz kolejny weszła we współpracę ze stowarzyszeniem działającym na rzecz dzieci i rodzin z Wisconsin. Biorąc pod uwagę wysoki poziom realizowanych przez nią projektów, warto również dodać, że opiera się całkowicie na pracy wolontariuszy.
Marta Reutt
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór