logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Dialog dla rodzinnych domów dziecka
17.03.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Dialog dla rodzinnych domów dziecka



Abonenci Telefonii DIALOG od 6 listopada 2007 do 8 stycznia 2009 przekazali ponad 2 mln 260 tys. punktów gomadzonych w Programie Partnerskim na rzecz akcji charytatywnej “I Ty możesz pomóc” prowadzonej przez operatora. Dzięki temu dziesięć rodzinnych domów dziecka na terenie całego kraju otrzymało zestawy multimedialne.

Ponieważ rok 2009 został ogłoszony przez Sejm Rzeczpospolitej Rokiem Rodzinnej Opieki Zastępczej, DIALOG włączył się w obchody wspierając lokalne rodzinne domy dziecka. Operator zadecydował, że przeznaczy wszystkie podarowane przez abonentów punkty na wartościowe pakiety multimedialne, które zostaną wręczone rodzinnym domom dziecka. W każdym z dziesięciu regionów, gdzie obecna jest Telefonia DIALOG, wybrano jeden Rodzinny Dom Dziecka. W sumie akcją objętych zostało 93 dzieci w wieku szkolnym.

– Po pierwszych telefonicznych kontaktach z opiekunami wiemy, że przekazany sprzęt sprawi dzieciom ogromną radość. Niektórzy z nich pytali, czy to nie jest żart, wielu podkreślało, że jeszcze nigdy nie otrzymali od nikogo nic za darmo – podkreśla Ewa Krasowska z Zespołu Programów Lojalnościowych Telefonii DIALOG – Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że w czasach kryzysu nasi abonenci bezinteresownie chcą podzielić się dobrem, wspomóc rodziców zastępczych, którzy o wszystko muszą zabiegać sami. Tym bardziej, że te placówki, w odróżnieniu od tradycyjnych domów dziecka, nie posiadają wsparcia i opieki prywatnych firm ani fundacji.

Lojalnościowy Program Partnerski dla abonentów Telefonii DIALOG pozwala jego uczestnikom gromadzić punkty i wymieniać je na atrakcyjne nagrody. Od grudnia 2005 roku uczestnicy programu mogą również brać udział w akcji charytatywnej „I Ty możesz pomóc”. Jej ideą jest przekazywanie części lub całości punktów na rzecz wyposażenia szkoły, świetlicy środowiskowej lub domu dziecka w usługi internetowe. Punkty przeliczane są na konkretne kwoty, a te – zamieniane na sprzęt multimedialny oraz książki, bajki na DVD i edukacyjne gry komputerowe.
M. Czerepak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek