logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  17.03.2009

Dialog dla rodzinnych domów dziecka



Abonenci Telefonii DIALOG od 6 listopada 2007 do 8 stycznia 2009 przekazali ponad 2 mln 260 tys. punktów gomadzonych w Programie Partnerskim na rzecz akcji charytatywnej “I Ty możesz pomóc” prowadzonej przez operatora. Dzięki temu dziesięć rodzinnych domów dziecka na terenie całego kraju otrzymało zestawy multimedialne.

Ponieważ rok 2009 został ogłoszony przez Sejm Rzeczpospolitej Rokiem Rodzinnej Opieki Zastępczej, DIALOG włączył się w obchody wspierając lokalne rodzinne domy dziecka. Operator zadecydował, że przeznaczy wszystkie podarowane przez abonentów punkty na wartościowe pakiety multimedialne, które zostaną wręczone rodzinnym domom dziecka. W każdym z dziesięciu regionów, gdzie obecna jest Telefonia DIALOG, wybrano jeden Rodzinny Dom Dziecka. W sumie akcją objętych zostało 93 dzieci w wieku szkolnym.

– Po pierwszych telefonicznych kontaktach z opiekunami wiemy, że przekazany sprzęt sprawi dzieciom ogromną radość. Niektórzy z nich pytali, czy to nie jest żart, wielu podkreślało, że jeszcze nigdy nie otrzymali od nikogo nic za darmo – podkreśla Ewa Krasowska z Zespołu Programów Lojalnościowych Telefonii DIALOG – Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że w czasach kryzysu nasi abonenci bezinteresownie chcą podzielić się dobrem, wspomóc rodziców zastępczych, którzy o wszystko muszą zabiegać sami. Tym bardziej, że te placówki, w odróżnieniu od tradycyjnych domów dziecka, nie posiadają wsparcia i opieki prywatnych firm ani fundacji.

Lojalnościowy Program Partnerski dla abonentów Telefonii DIALOG pozwala jego uczestnikom gromadzić punkty i wymieniać je na atrakcyjne nagrody. Od grudnia 2005 roku uczestnicy programu mogą również brać udział w akcji charytatywnej „I Ty możesz pomóc”. Jej ideą jest przekazywanie części lub całości punktów na rzecz wyposażenia szkoły, świetlicy środowiskowej lub domu dziecka w usługi internetowe. Punkty przeliczane są na konkretne kwoty, a te – zamieniane na sprzęt multimedialny oraz książki, bajki na DVD i edukacyjne gry komputerowe.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek