Od 4 kwietnia br. w 57 sklepach Real na terenie całej Polski na klientów hipermarketów czekają informacje dotyczące kampanii Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie. i odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Na stoiskach alkoholowych konsumenci znajdą produkty Diageo z zawieszkami informującymi o tzw. „4 zasadach dobrej zabawy”. Ponadto wszyscy klienci lojalnościowi sieci będą mogli wziąć udział w konkursie dostępnym na stronie www.pijrozwaznie.pl. Dostępny tam quiz DRINKiQ zakończony jest pytaniem konkursowym dotyczącym odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Na zwycięzców, którzy udzielą najciekawszych odpowiedzi, czeka 10 nagród niespodzianek i vouchery na taksówkę, aby po imprezie mogli bezpiecznie wrócić do domu.
Kampania „Alkohol to odpowiedzialność – pij rozważnie” prowadzona jest przez producenta alkoholi firmę Diageo we współpracy z siecią hipermarketów Real. Podczas ubiegłorocznych edycji kampanii organizatorzy przeprowadzili sondaż wśród internautów i badanie opinii publicznej, publikowali porady w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz zbierali deklaracje od kierowców, wydając im przy tym naklejki na szybę i etui na dowody rejestracyjne „Prowadzę. Nie piję”. Dotychczas organizatorzy zebrali ponad 75.500 podpisów. Deklaracje poparcia dla idei akcji można składać na Facebooku, uruchamiając i postując na swoim profilu aplikację, która symuluje efekty jazdy samochodem po spożyciu alkoholu. Jej uruchomienia ma zobrazować kierowcom jak upośledzone mogłyby stać się ich reakcje za kierownicą po spożyciu alkoholu. Opracowane i promowane przez organizatorów zasady odpowiedzialnej konsumpcji koncentrują się na czterech głównych kwestiach: nie siadaniu za kierownicą po spożyciu alkoholu, spożywaniu alkoholu tylko przez osoby pełnoletnie, uzupełnianiu płynów i jedzeniu w trakcie spożywania alkoholu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie