Diageo apeluje do filmowców o temat odpowiedzialnego picia
Firma Diageo, organizator kampanii „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” wraz z ekspertami, partnerami i patronami przygotowała list otwarty do środowisk twórczych. Zachęca w nim scenarzystów, reżyserów i aktorów do podjęcia w produkcjach telewizyjnych tematu asertywności kierowców i pasażerów w sytuacjach związanych z piciem alkoholu. Zdaniem autorów, dotarcie poprzez media do kolejnych osób z pozytywnymi wzorcami zachowań może stać się istotnym czynnikiem wpływającym korzystnie na zmianę społecznych postaw. List ma być próbą nawiązania dialogu na temat kultury picia alkoholu.
Kampania „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” prowadzona jest przez firmę Diageo od trzech lat. W tegorocznej edycji organizatorzy współpracują z siecią supermarketów Real, Instytutem Transportu Samochodowego, Instytutem Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar i Fundacją „Krzyś”. Honorowy patronat nad kampanią objął Warszawski Uniwersytet Medyczny. Więcej na temat działań w ramach akcji można przeczytać w dziale CSR/CRM.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!