logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > DHL wspiera SOS Wioskę Dziecięcą w Biłgoraju
12.05.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

DHL wspiera SOS Wioskę Dziecięcą w Biłgoraju



Za każdą ankietę Customer Satisfaction Survey wypełnioną przez klientów DHL Global Forwarding firma przekazuje 10 zł na rzecz organizacji pożytku publicznego. W tym roku zebrane środki otrzymało stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.

Ufundowane przez firmę środki pokryją najważniejsze potrzeby domu w Biłgoraju. Wcześniej, w grudniu 2012 r. spedytor przekazał środki niezbędne na zakup sprzętu gospodarstwa domowego do Rodzinnego Domu Czasowego Pobytu „Sindbad”. Firma współpracuje także m.in. z Polską Akcją Humanitarną przy programie Pajacyk.

Wioska w Biłgoraju powstała w 1984 r. i była to pierwsza SOS Wioska Dziecięca w Polsce, a 211 na świecie. Stowarzyszenie pomaga dzieciom opuszczonym i osieroconym. Obecnie w 11 domach Wioski Dziecięcej w Biłgoraju mieszka 73 podopiecznych. Najmłodszy podopieczny ma 4 lata, a najstarszy 25 lat. Przez 30 lat funkcjonowania ośrodka mieszkało w nim 276 dzieci.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek