logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > DHL i inni ludzie
06.07.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

DHL i inni ludzie



Ruszyła 3. edycja programu wolontariatu pracowniczego w DHL Express pt. „Dostrzegamy Innych Ludzi”, w ramach którego zrealizowanych zostanie 7 projektów, na które firma przeznaczy prawie 25 tysięcy złotych.

Tegoroczne projekty to przede wszystkim: wyjazdy rekreacyjno edukacyjne dla dzieci chorych na nowotwór, kolonie dla dzieci z terenów wiejskich oraz dla dzieci ze świetlic środowiskowych, festyny integracyjne, koncerty muzyki poważnej dla dzieci ze świetlic środowiskowych oraz stworzenie „klasy bez barier” w szkole sportowej.

Projekty będą realizowane przez 50 pracowników DHL Express w całej Polsce od lipca do grudnia wraz z organizacjami współpracującymi m.in. z Fundacją „Nasze Dzieci”, Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym w Bogumiłku, ze świetlicami środowiskowymi w Łodzi i Rosnówku oraz wybranymi szkołami.

Program wolontariatu pracowniczego w DHL Express jest realizowany od sierpnia 2006 roku. Dotychczas w ramach tego programu ponad 100 pracowników DHL zgłosiło i zrealizowało 18 projektów z dziedziny edukacji, kultury i sportu. Pomoc polegała, m.in. na organizowaniu czasu dla dzieci i młodzieży w świetlicach środowiskowych, prowadzeniu szkoleń z zakresu udzielania pierwszej pomocy medycznej, organizowaniu wyjazdów wakacyjnych dla dzieci ubogich i niepełnosprawnych oraz przygotowaniu i prowadzeniu aukcji charytatywnych wśród pracowników DHL.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek