logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Deska dla jeża
06.11.2015
Tematy: Wydarzenia

Deska dla jeża



We wtorek 10 listopada (Międzynarodowy Dzień Jeża) o godz. 11.00 na Placu Zamkowym w Warszawie Fundacja Ekologiczna ARKA inauguruje ogólnopolską akcję „Kup deskę”. Podczas akcji uczniowie z warszawskich szkół podstawowych dowiedzą się na warsztatach edukacyjnych jak pomagać jeżom i zbudują dla nich domek, który zostanie umieszczony w ekologicznym ogrodzie.

Fundacja ARKA podczas prowadzonej akcji chce zachęcić miłośników zwierząt i ekologii do wpłat niewielkich kwot poprzez system dostępny na stronie www.kupdeske.pl Za zgromadzone środki ARKA planuje jeszcze w listopadzie zbudować kilkadziesiąt domków dla jeży w zainteresowanych tym tematem placówkach oświatowych. Fundacja chce także pomagać miłośnikom jeży w ich ratowaniu i opiece nad nimi.

Na stronie znajdują się informacje z których mogą korzystać placówki oświatowe angażujące się w akcję oraz osoby prywatne zainteresowane tematem. Jest tam umieszczona instrukcja jak samodzielnie zbudować „upcyklingowy domek” dla jeża, przygotowana przez dizajnerkę Karinę Haczek.

Fundacja podaje, że z roku na rok śmiertelność jeży jest coraz większa – giną pod kołami samochodów, podczas wypalania traw oraz od trucizn na gryzonie i ślimaki. Jeże odgrywają ważną rolę w ekosystemie: zmniejszają ilość szkodników i owadów, a przez to oczyszczają otoczenie człowieka z myszy, szczurów, chrząszczy, gąsienic, pająków i ślimaków.

W tym roku Fundacja ARKA przeprowadziła 160 warsztatów w śląskich szkołach w ramach projektu „Jeż fajny zwierz”.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek