logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Pomoc rozwojowa
   ──────  05.04.2010

Depilacja w czynie społecznym

Your browser does not support the video tag.


Luise cały tydzień ubierała się wyłącznie w odcieniach różu. Mish przez miesiąc nie wypił ani kropelki piwa. Za namową Anny wszyscy w biurze nosili zgrzebne, dżinsowe uniformy. To co zrobił Dan przebiło jednak wszystko – uczynił z depilacji swojego torsu uliczny performance. Przypadkowi przechodnie zrywali z niego woskowe plastry, fundując mu "mistyczne doznania". Co ich wszystkich łączy? Wspólny cel, ponieważ to co uczynili zrobili – z miłości do ludzkości.

"For the love of humanity" to kampania prowadzona przez Australijski Czerwony Krzyż na portalu społecznościowym Facebook.com. Zasady akcji są proste, a jej rezultat zależy tylko i wyłącznie od inwencji i aktywności jego użytkowników. By do niej przystąpić należy zainstalować aplikację "For the love of humanity" i podjąć wymyślone przez siebie wyzwanie. Kreatywność społeczności internetowej nie jest tu niczym ograniczona. Można podobnie jak Luise, czy Anna ubierać się na opak ze swoimi upodobaniami i bieżącą modą, albo jak Mish wykorzystać okazję do rzucenia nałogu, lub zrobić cokolwiek innego co wpadnie do głowy.

Wyzwania i dowody realizacji są następnie umieszczane na stronie aplikacji i publikowane na "Tablicy". Nad powodzeniem akcji czuwają od tej pory "znajomi" z Facebook’a danego uczestnika. Mogą mobilizować znajomego/znajomą poprzez wpłaty na konto Australijskiego Czerwonego Krzyża. Im więcej pieniędzy uda się danemu "uczynkowi" zebrać tym wyżej plasuje się w hierarchii wyzwań i tym więcej środków organizacja może przeznaczyć na pomoc humanitarną.

O kampanii "For the love of humanty" można powiedzieć wiele dobrego: świeża i angażująca użytkowników strategia; ciekawa, ale nie przytłaczająca sensu akcji kreacja i w końcu profesjonalna realizacja. Można jednak odnieść wrażenie, że zawiodła promocja, ponieważ odzew ze strony wirtualnej społeczności jest, jak na razie, dość skromny.

Umieszczony na Youtube.com uliczny performance Dana wspomagany przez agencję Jack Watts Currie pozostaje niestety jedynym widocznym działaniem promocyjnym. Ilekolwiek sadystycznej uciechy by nie dostarczał.
M.Świejkowski


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
For the love of humanity
Czas:
2010.4.1
Tematy:
Pomoc rozwojowa
Kraje:
Australia
Nadawca:
Australian Red Cross
Media:
Internet, ambient
Wykonawca:
Jack Watts Currie (Sydney)
Adresaci:
Użytkownicy Facebook.com, mieszkańcy Sydney
Hasło kampani:
Raise dosh for Red Cross (Zbieraj kasę na Czerwony Krzyż)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek